Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Wat we graag willen weten is: We gaan ergens wandelen/fietsen , vooraf laad ik een poi in van diverse tradis en earthcaches en als we daar rondrijden/wandelen/cachen geeft hij met een geluidje of alleen opkaart aan dat er op je route of dichtbij een tradi of earthcache ligt.

Is dit mogelijk op Etrex Vista en zoja hoe werkt hetallemaal dan. (GPX bestand maken en laden naar de Etrex via Poiloader isbekend) , maar eventueel afbeelding erbij en hoe alles zo in te stellen dat hetwerkt is mij totaal onduidelijk.

Miscchien dat iemand mij kan uitleggen , hoe dit werkt, als ik een gpx bestand upload naar de etrex kan ik onder eigen nuttige punten het gpx bestand inladen , maar dan staan er allemaal alle losse bestandjes.

Moet je deze dan allemaal een voor een aanklikken ? Als ik er een b.v. aanklik staat er P1Z1CT , alarm afstand 2000m alarmsnelheid onbekend , met de mogelijkheid : Bewaar - Kaart - Ga Naar.

Wie kan mij dit een beetje duidelijk uitleggen ?

bewerkt door HettyenAd
Geplaatst (bewerkt)

Alleen als je een "X" versie hebt kun je poi's toevoegen, anders worden het gewoon waypoints.

Natuurlijk gebruik je de poiloader van Garmin voor zoiets.

Die poi's zijn eigenlijk gewoon wp's, maar ze komen niet voor in de wp lijst.

Perdekt voor alle NS stations en campings.

Verder doe ik er eigenlijk niets mee.

bewerkt door hendrikus
Geplaatst

Als je met de "X" bedoeld het type , dan kan ik aangeven dat het een Etrex Vista HcX is. Ik had al aangegeven dat ik ze erop kan zetten , maar dan?

Als ze erop staan werkt het dan , moet je ze een voor een aanklikken? Als je GPS weer aanzet , moet je dan elke keer die database aktiveren?

Je ziet het is allemaal nog niet helemaal duidelijk en het lijkt me een optie die toch voor meerdere personen handig zou zijn als je aan het cahen bent en je krijgt een melding dat er 500 mt verder een tradi ligt.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...