Spring naar bijdragen

Lyme


team rocky

Aanbevolen berichten

Vandaag is vastgesteld in het ziekenhuis in Apeldoorn dat mijn vrouw Petra de ziekte van Lyme heeft. Dit heeft ze hoogst waarschijnlijk opgelopen met het geocachen tijdens de pinkstervakantie in Drenthe. Ondanks dat we hier tijdens het geocachen altijd bewust mee bezig zijn geweest om dit te voorkomen, is dit ons nu toch overkomen. De ziekte toont zich met diverse vervelende en pijnlijke klachten.

 

Niks maar aan te doen nu. Of misschien toch wel? Misschien kun je Petra een hart onder de riem steken. (Zodat ze straks toch weer mee wil geocachen.) Ik weet dat ze het helemaal geweldig zou vinden om kaartjes te ontvangen. Of je ons nu kent of niet, ik zou het echt tof vinden als je een kaartje zou sturen.

 

Bedankt.

 

Hieronder het adres:

 

Petra

Pitstraat 2

5401 KP Uden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Afgelopen zondag bleek ik ook het slachtoffer te zijn geweest van een tekenbeet.

Dacht eerst dat het een haartje was met wat bloed eraan maar toen ik beter keek zag ik een duidelijk herkenbaar beestje dat zich in mijn been, net op de rand van mijn sok had vastgebeten.

 

Na het verwijderen met een teken-tang (draaien!!!) aangestipt met betadine.

Ik hou de plek goed in de gaten en tot nu toe zie ik alleen een klein rood plekje waar deze gezeten heeft.

Begreep dat een besmetting zich (meestal maar niet altijd) manifesteert door een rode kring die zich langzaam uitbreidt en ineens weer kan verdwijnen.

 

Heel vervelend dat Petra dit heeft moeten overkomen, ik wens jullie en vooral haar natuurlijk veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...