prallekijn Geplaatst 27 september 2011 Geplaatst 27 september 2011 Ik heb een vraag, Ik heb net 2 caches verstopt en ben van plan er meerdere te gaan verstoppen... maar... alle mailtjes in mijn gewone mailbox is een beetje veel! Ik wil daarom graag mijn primary emailadres veranderen in mijn profiel. Hoe doe ik dat? Alvast bedankt! Groetjes Prallekijn
Marcel en Micha Geplaatst 27 september 2011 Geplaatst 27 september 2011 Je gaat naar www.geocaching.com, dan in de groene balk bovenaan (net onder het logo van geocaching) klik je op your profile, dan klik je op account details, dan scroll je omlaag tot je bij het vakje Your Validated E-Mail Addresses komt, je klikt op change en dan kan je het veranderen. Hopelijk kan je het vinden! Groetjes een medeRoosendaalster
prallekijn Geplaatst 28 september 2011 Auteur Geplaatst 28 september 2011 Hoi mischa en marcel, dat lukt me wel, maar dan blijft het eerste e-mailadres staan en dat krijg ik niet verwijdert... weten jullie hoe dat dan moet? groetjes Suzanne
Fotogravinnetje Geplaatst 28 september 2011 Geplaatst 28 september 2011 (bewerkt) Klik bij het nieuwe email-adres eerst Set as Primary. Daarna kun je het oude mail-adres wel verwijderen (let op: primary mail-adres staat altijd bovenaan!) 28 september 2011 bewerkt door Fotogravinnetje
prallekijn Geplaatst 28 september 2011 Auteur Geplaatst 28 september 2011 Gelukt! de bevestigingsmail zat in mijn spambox haha
Nelanne Geplaatst 5 december 2012 Geplaatst 5 december 2012 ik wil mijn emailadres wijzigen maar kan alleen een adres toevoegen maar wil het nieuwe adres als eerste voorkeur hebben en die er al staat dus verwijderen. Hoe doe ik dit? Alvast bedankt voor het antwoord
kalkendotters Geplaatst 5 december 2012 Geplaatst 5 december 2012 ik wil mijn emailadres wijzigen maar kan alleen een adres toevoegen maar wil het nieuwe adres als eerste voorkeur hebben en die er al staat dus verwijderen. Hoe doe ik dit? Alvast bedankt voor het antwoord Op geocaching.com neem ik aan. Maak eerst het nieuwe adres aan; laat dit valideren Stel het nieuwe adres in als standaard Verwijder het oude adres 1
Nelanne Geplaatst 7 december 2012 Geplaatst 7 december 2012 ik wil mijn emailadres wijzigen maar kan alleen een adres toevoegen maar wil het nieuwe adres als eerste voorkeur hebben en die er al staat dus verwijderen. Hoe doe ik dit? Alvast bedankt voor het antwoord Op geocaching.com neem ik aan. Maak eerst het nieuwe adres aan; laat dit valideren Stel het nieuwe adres in als standaard Verwijder het oude adres hoe moet ik dat doen, dat nieuwe emailadres valideren?
kalkendotters Geplaatst 7 december 2012 Geplaatst 7 december 2012 Als je het nieuwe email adres hebt aangemaakt ( via http://www.geocaching.com/account/ManageEmailAddresses.aspx ) wordt automatisch een mail gestuurd naar dat adres. Klik je op het linkje in de email dan is dat emailadres gevalideerd (het emailadres bestaat, en iemand (jij) kan dat ook lezen en beantwoorden) Ben je het emailtje kwijt, dan kun je een nieuw emailtje laten sturen met 'Resend validation E-mail' dat achter het nieuwe emailadres staat. 1
Nelanne Geplaatst 8 december 2012 Geplaatst 8 december 2012 Als je het nieuwe email adres hebt aangemaakt ( via http://www.geocaching.com/account/ManageEmailAddresses.aspx ) wordt automatisch een mail gestuurd naar dat adres. Klik je op het linkje in de email dan is dat emailadres gevalideerd (het emailadres bestaat, en iemand (jij) kan dat ook lezen en beantwoorden) Ben je het emailtje kwijt, dan kun je een nieuw emailtje laten sturen met 'Resend validation E-mail' dat achter het nieuwe emailadres staat. Bedankt voor de hulp, het is gelukt hoor
Aanbevolen berichten