Spring naar bijdragen

Premium Member Filters


altijd op zoek

Aanbevolen berichten

Ik ben premium member voor Geocaching.com en dat is tot 18 juli 2012. Daarna moet ik verlengen door te betalen.

Ik kon als premium member de filters gebruiken maar sinds kort blijven die voor mij gesloten. Wie kan mij een tip geven.

bewerkt door altijd op zoek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik kan ze ook niet meer gebruiken. Ze zijn allemaal "greyed out" behalve de "Hide my Finds" en "Hide my Caches". Ik weet niet hoe lang dit al zo is omdat ik ze maar weinig gebruik maar kan me herinneren dat dit al een keer eerder het geval was omdat ze toen aan het klooien waren met de site.

bewerkt door Rooster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan ze ook niet meer gebruiken. Ze zijn allemaal "greyed out" behalve de "Hide my Finds" en "Hide my Caches". Ik weet niet hoe lang dit al zo is omdat ik ze maar weinig gebruik maar kan me herinneren dat dit al een keer eerder het geval was omdat ze toen aan het klooien waren met de site.

 

Misschien moet je dat dan gewoon even melden bij Geocaching.com :yes:

En om welke filters gaat het nu precies?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik de oude map. Met de beta map werkt alles wel na behoren.

Het gaat om de opties naast het kaartje onder het kopje "Premium member filters". Daar kun je een aantal vinkjes aan en uitzetten om de verschillende caches wel of niet op de kaart te tonen. 'k Ben wel ingelogd. Uitloggen en opnieuw inloggen werkt ook niet. Ik gebruik hoofdzakelijk Explorer maar ook in Chrome en Opera heb ik dit probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay bedankt. Hmm deze functionaliteit is dus al uitgeschakeld sinds 31 juli. Is daar trouwens ook een officeel groundspeakbericht van? Raar dat ze de filters grijs maken i.p.v. dat ze ze helemaal weg halen. Ook raar dat ze de standaard map al gaan slopen terwijl de opvolger nog steeds een Beta versie is. Ik kan trouwens nog niet zo enthousiast worden van die betaversie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kon als premium member de filters gebruiken maar sinds kort blijven die voor mij gesloten. Wie kan mij een tip geven.

Under Review → Started

This issue will be corrected in our next release, currently scheduled for Oct. 6. (29799)

 

598c0637-72ea-48a5-aaac-e06b0754a595.jpg Moun10Bike Admin, Geocaching

feedback.geocaching.com original map filter

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...