René Bliekendaal Geplaatst 17 september 2011 Geplaatst 17 september 2011 Dames en heren, Even een vrij simpele vraag voor wat ervaren cachers. Wij zijn nu een half jaartje bezig en het gaat allemaal steeds makkelijker. Vandaag echter liepen wij tegen het feit aan dat wij van 4 wp's 2 lijnen moesten maken en vanaf het snijpunt een projectie moesten doen. Op zich niet moeilijk. Met mijn smartphone heb ik het kruispunt kunnen berekenen en met mijn gps de projectie. Echter heb ik in het begin enorm lopen zoeken in mijn GPS (gpsmap 62s) om het snijpunt te berekenen maar kwam niets tegen. Is dit mogelijk met een gpsmap 62s of ben ik hierbij gewoon aangewezen op mijn smartphone? Alvast bedankt Fyrandir
TeamPiraat Geplaatst 20 september 2011 Geplaatst 20 september 2011 (bewerkt) Ik heb ook eens zitten klooien met de gpsmap62s mbt het berekenen van een kruispunt van 4 waypoints. Ik heb dit toen op de gps voor elkaar gekregen door een route aan te maken via deze waypoints, waar de lijnen kruisen kun je naartoe navigeren! of dit ook mogelijk is voor 2 kruisende lijnen weet ik niet... 20 september 2011 bewerkt door TeamPiraat
Bloodwoosj Geplaatst 20 september 2011 Geplaatst 20 september 2011 Je geeft het antwoord zelf al. Twee kruisende lijnen kunnen bepaald worden door 4 eindpunten. Dus, ja dat kan, op exact dezelfde wijze mbv een route. Greetz Bloodwoosj
Aanbevolen berichten