veentje22 Geplaatst 15 september 2011 Geplaatst 15 september 2011 KenmerkenConditie: Gebruikt Detectiediepte munten: 30 cm of minder Merk: Overige merken Levering: Ophalen Eigenschappen: Discriminatie metaaldetectie, Instelbare gevoeligheidBeschrijvingMetaaldetector in zeer goede staat werkt op batterijen. Hij heeft ook een schakelaar voor een batterijtest Er zijn veel verschillende functie's die je kan aanpassen : Ground (Grond) Discrimation (Onderscheid) Sensibility (Gevoeligheid) En je heb verschillende standen: OFF VLF TR1 TR2 Ophalen in Oud-alblas Foto's te zien : http://link.marktplaats.nl/483979137 Voor meer informatie mail me: matthiasoudalblas(apenstaartje)hotmail.nl
n0kk0 Geplaatst 15 september 2011 Geplaatst 15 september 2011 Ik zoek toch liever de kistjes zelf... bovendien werkt dit niet bij fotorolletjes, dus ik laat hem overgaan
keske27 Geplaatst 15 september 2011 Geplaatst 15 september 2011 Hallo, Is de Metaaldetector van Ijzer of Plastic? Groetjes, Keske27
veentje22 Geplaatst 16 september 2011 Auteur Geplaatst 16 september 2011 De stang is helemaal van IJzer, het handsvat en de armsteun zijn van plastic, het controlepaneel is van plastic, de 'zoekplaat' (ronde ding) is waterproof Veentje
Aanbevolen berichten