Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik kreeg onlangs een mailtje van iemand die een tv-reportage wil maken over de 'hobby' snijpunten zoeken. Het zou moeten plaatsvinden op een snijpunt in de buurt van Aachen/Aken. Een punt dat ik als eerste heb bezocht en gefotografeerd. Men was ook bezig om te kijken of er nog snijpuntzoekers zijn die meer in de buurt wonen. Ik heb teruggemaild dat ik belangstelling heb om mee te werken. Kijken hoe dit afloopt.

Geplaatst

De opnames zijn al geweest. Ze hadden een Duitser gevonden met wie het snel te regelen was en hebben samen met hem het snijpunt 51N6E bezocht. Het komt volgende week in het programma "Lokalzeit Aachen" op de WDR.

Geplaatst

De uitzending is deze week geweest maar ik heb nog geen eventuele link naar een filmpje. Achteraf hoorde ik dat anderen ook benaderd waren en niets op hun mails terug hadden gehoord. Rare manier van doen.

Bovendien: vandaag werd ik weer benaderd door iemand van de Duitse tv. Wilde ook een reportage van een bezoek aan een snijpunt. Ze hebben de smaak te pakken. Ik heb iets gereserveerder gereageerd dan de eerste keer. Maak me sterk dat er hunters zijn die dichterbij wonen. Kijken of ik hier nog wat op hoor.

• 2 months later...
Geplaatst

hello stada,

please excuse that I contact you by this way, but it seems that my emails did not reach you.

since 14-03-2004 you have my travelbug "Polar Race Bear "Green" FIN/NO "

could you please move it to any cache or send it by post to me!!??

thanks for ccoperation

alex

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...