Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Aangezien het erg lastig wordt gemaakt om naar globalcachin g.eu te verwijzen of überhaupt het woord globalcachin g te schrijven, stel ik voor dat de vragen op het globalcachin g forum gesteld worden. Daar loopt het draadje over de race met updates en is het ook een sticky, dus snel terug te vinden.

Om dan toch nog een antwoord te geven op jouw vraag: Alleen nog de coin in een cache leggen is voldoende om te starten.

- Robert

Robert,

Ik heb geen enkel probleem om verwijzingen naar jouw site te lezen op dit forum.

Daarom vraag ik me dan ook af waarom je deze oproep hier doet. Je snapt zelf toch ook wel dat dat wel eens heel verkeerd opgevat zou kunnen worden.

Geen problemen met verwijzing? Probeer eens een link te plaatsen naar globalcachin g. Probeer eens de gemeenterace banner hier te plaatsen. De naam globalcachin g wordt hier vervangen door 'de buren' Dat geldt ook voor de links.

Bij het schrijven van dit postje bedenk ik mij dan ook maar dat ik helemaal niet meer post in dit draadje over de race. Want de race wordt georganiseerd door De wijngemachtigde en globalcachin g. de race wordt op die site gehouden en daar loopt een draadje over de race. Waarom zou ik dan reageren in dit draadje terwijl de race op een andere site met forum gehouden wordt, maar nog belangrijker: dat de site niet genoemd mag worden hier, dus je hier niet vrijuit kan posten over de race.

Dit was mijn laatste postje in dit draadje.

- Robert

bewerkt door De broekies
Geplaatst (bewerkt)

Een kijken of je nu wel of niet het woord de buren hier kunt gebruiken.

Ah, zo doe je dat dus ;)

Tc

bewerkt door technetium
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...