campvache75 Geplaatst 1 september 2011 Geplaatst 1 september 2011 Wil ik net mijn eerste cache op mijn gps zetten, kan het niet omdat er onderhoud wordt gepleegd op geocaching.com. Ik kan nu nergens vinden hoe ik handmatig coördinaten moet invullen op mijn gps (Type Garming eTrex Venture HC) Weet iemand hoe dit moet?
Hiker_R Geplaatst 1 september 2011 Geplaatst 1 september 2011 Wil ik net mijn eerste cache op mijn gps zetten, kan het niet omdat er onderhoud wordt gepleegd op geocaching.com. Ik kan nu nergens vinden hoe ik handmatig coördinaten moet invullen op mijn gps (Type Garming eTrex Venture HC) Weet iemand hoe dit moet? Geen idee, maar het antwoord staat vast in de handleiding... http://www8.garmin.com/manuals/eTrexLegendHCx_NLGebruikershandleiding.pdf
campvache75 Geplaatst 1 september 2011 Auteur Geplaatst 1 september 2011 Wil ik net mijn eerste cache op mijn gps zetten, kan het niet omdat er onderhoud wordt gepleegd op geocaching.com. Ik kan nu nergens vinden hoe ik handmatig coördinaten moet invullen op mijn gps (Type Garming eTrex Venture HC) Weet iemand hoe dit moet? Geen idee, maar het antwoord staat vast in de handleiding... http://www8.garmin.com/manuals/eTrexLegendHCx_NLGebruikershandleiding.pdf De handleiding heb ik al doorgelezen maar daar kan ik het niet in vinden, vandaar dat ik het hier vraag.
Helmine Geplaatst 1 september 2011 Geplaatst 1 september 2011 aangenomen dat ie hetzelfde werkt als mijn legend moet je een punt markeren (hoofdmenu). dan kan je het gemarkeerde punt wijzigen door met de joystick omhoog te gaan tot je op het coordinaat komt. vervolgens kan je met de joystick de cijfers aanpassen.
Hiker_R Geplaatst 1 september 2011 Geplaatst 1 september 2011 De handleiding heb ik al doorgelezen maar daar kan ik het niet in vinden, vandaar dat ik het hier vraag. Pagina 7 - Waypoints maken en gebruiken - Uw huidige locatie markeren - en dan onder 2.: "Als u een of meer van de gegevens wilt wijzigen, selecteert u het betreffende veld en drukt u op ENTER om het schermtoetsenbord te openen. Nadat u uw wijzigingen hebt ingevoerd en bevestigd selecteert u OK."
campvache75 Geplaatst 1 september 2011 Auteur Geplaatst 1 september 2011 Dank dank, dacht echt dat ik het goed had gelezen....niet dus. Het is inmiddels gelukt.
Aanbevolen berichten