campvache75 Geplaatst 29 augustus 2011 Geplaatst 29 augustus 2011 Hallo, ik ben mij aan het orienteren op geocachen, ik heb via marktplaats een gps gekocht die ik deze week ga ophalen. Natuurlijk ga ik zo snel mogelijk aan de slag en hoop dat ik iets ga snappen van het geocachen, ik weet wat het inhoud maar hoe meer ik erover lees hoe ingewikkelder het wordt. Nou was ik op zoek naar een kaart waar je kan zien waar alle caches liggen, ik vond op geocaches.nl een kaart van nederland en de benlux maar op de site van geocachen.com kan ik geen kaart van de hele wereld vinden. Moet je premium lid zijn om zo,n kaart te zien?
Casteel Geplaatst 29 augustus 2011 Geplaatst 29 augustus 2011 Nee, dat hoeft niet. Log je in op geocaching.com. Ga naar geocaching.com/seek Vul een plaats in bij 'by address' en druk op GO Klik ergens bovenaan op 'map this location' en je krijgt een kaart te zien. Je kunt helemaal uitzoomen, dan zie je de hele wereld! Succes en welkom!
campvache75 Geplaatst 29 augustus 2011 Auteur Geplaatst 29 augustus 2011 Gevonden! Bedankt! Ga over 5 weken naar La Palma en hoop tegen die tijd een beetje te kunnen cachen, lijkt me erg leuk om op deze manier delen van het eiland te zien.
technetium Geplaatst 29 augustus 2011 Geplaatst 29 augustus 2011 Prachtig eiland. Ik heb er zelf ook een Earthcache liggen. Ieder logje laat me die mooie vakantie weer herbeleven. Tc
dutchgoldwing Geplaatst 29 augustus 2011 Geplaatst 29 augustus 2011 Ga over 5 weken naar La Palma en hoop tegen die tijd een beetje te kunnen cachen Prachtig eiland. Ik heb er zelf ook een Earthcache liggen. Ieder logje laat me die mooie vakantie weer herbeleven. Tc een earthcache ligt niet ! sterker nog: er ligt daar niets in de earth
technetium Geplaatst 29 augustus 2011 Geplaatst 29 augustus 2011 sterker nog: er ligt daar niets in de earth In eerste instantie was de vraag bij de earthcache wat er in de grond zat, maar dat mocht niet, omdat dat ook op het internet te vinden zou zijn. Tc
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden