Spring naar bijdragen

Hip Van Sourceforge


fam.jong

Aanbevolen berichten

Heeft iemand ervaring met het programma wat in de titel van dit Topic gemoend wordt. het is mij aangeraden om uit een foto coords te kunnen halen. Ik ben dan niet blond maar kom er niet uit. Iemand misschien een idee??

 

Groet,

 

Jeroen team: fam.jong

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sourceforge is een site waarop open source (zeg maar gratis) software te verkrijgen is.

 

HIP zegt mij niets.

 

Als je coordinaten in foto's wil vinden:

- als ze in de Exif metadata zitten (wereldwijde standaard), kan ik het volgende aanraden: Jeffrey's Exif Viewer . Enige nadeel is dat de WGS84 coordinaten in minuten en seconden staan , en niet in decimale minuten (zoals we bij geocaching gewoon zijn), maar daar bestaan tooltjes voor. Bovendien krijg je direct een Google map te zien, dat is handig.

- als het de bedoeling is om er een mystery mee op te lossen, is het waarschijnlijk op een heel andere manier gecodeerd, en bestaan er 1001 manieren. In dat geval best eens "steganography" googelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft iemand ervaring met het programma wat in de titel van dit Topic gemoend wordt. het is mij aangeraden om uit een foto coords te kunnen halen. Ik ben dan niet blond maar kom er niet uit. Iemand misschien een idee??

 

Groet,

 

Jeroen team: fam.jong

 

dit misschien http://code.google.com/apis/kml/articles/geotagsimple.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...