aladna Geplaatst 15 augustus 2011 Geplaatst 15 augustus 2011 Ik heb de Etrex HCx Als ik op linksonder kort klik krijg ik maar 4 icoontjes te zien terwijl het er eerst meer waren. Nu alleen nog maar Markera, Instellen, Gevarenzone en Spellen. Hoe krijg ik er weer meer te zien? Als ik nu op instellen klik dan staan ze dus allemaal in het instelmenu terwijl ze eerst in het hoofdmenu stonden. Hoop dat er iemand helpen kan. Alvast bedankt Gr Aladna
topzoekertje Geplaatst 15 augustus 2011 Geplaatst 15 augustus 2011 Je kunt bij de Etrex je schermen/menu's op twee manier benaderen: via het hoofdmenu of via de keuzeknop rechtsboven (de quit/page knop). Schermen zitten altijd in een van de twee opties. Als je een scherm via de pageknop kunt kiezen (dat worden de hoofdpagina's genoemd), dan verdwijnt hij uit het hoofdmenu. Ik heb zelf geen Etrex meer en weet niet zeker hoe je de instellingen daarin aanpast. Mogelijk door 'instellen' te kiezen in het hoofdmenu.De gebruikershandleiding die je op internet kunt vinden geeft op pagina 38 daar wel informatie over.
aladna Geplaatst 15 augustus 2011 Auteur Geplaatst 15 augustus 2011 Ja dat weet ik maar ik weet ook bijna zeker dat ik eerst bij 1x lang vasthouden in het zoek scherm die begint met waypoints kwam en klik ik korter dan kwam ik in het hoofdmenuscherm met veel icoontjes zoals systeem weergave enz. Nu moet ik dus eerst op instellingen klikken om dat uitvoerige scherm te krijgen. Ergens heb ik ws iets aangeklikt waardoor dat uitvoerige scherm nu ineens alleen via instellingen te zien is en niet meteen.
topzoekertje Geplaatst 15 augustus 2011 Geplaatst 15 augustus 2011 Ja dat weet ik maar ik weet ook bijna zeker dat ik eerst bij 1x lang vasthouden in het zoek scherm die begint met waypoints kwam en klik ik korter dan kwam ik in het hoofdmenuscherm met veel icoontjes zoals systeem weergave enz. Nu moet ik dus eerst op instellingen klikken om dat uitvoerige scherm te krijgen. Ergens heb ik ws iets aangeklikt waardoor dat uitvoerige scherm nu ineens alleen via instellingen te zien is en niet meteen. Als ik het goed heb krijg je de missende schermen nu te zien als je, eventueel een aantal keren, op de knop rechtsboven (de pageknop) drukt. Ze zijn dan dus als hoofdpagina toegevoegd: hoofdpagina's zitten onder de pageknop, de overige onder het hoofdmenu. Standaard zijn er vier hoofdpagina's (kaartpagina, kompaspagina, hoogtemeter en hoofdmenu) en een stuk of 15 andere pagina's die in het hoofdmenu zitten (satelliet, tripcomputer, markeer etc.), waarschijnlijk heb jij nu veel meer hoofdpagina's. Als je ze weer als hoofdpagina verwijderd (via instellingen), dan zie je ze weer in het menu. Waarschijnlijk heb je per abuis de schermen als hoofdpagina ingesteld.
aladna Geplaatst 15 augustus 2011 Auteur Geplaatst 15 augustus 2011 Nee ik klik op r.o er komt hoofdmenu te staan met 4 icoontjes. Markera Instellen Gevarenzone Spellen. Dat was het . Klik ik nu op instellen dan komen alle schermen die ik eerder al meteen in beeld had zoals systeem, weergave enz enz Ik wil ze dus graag weer meteen zien en niet dat ik eerst naar instellen moet gaan.
topzoekertje Geplaatst 15 augustus 2011 Geplaatst 15 augustus 2011 Nee ik klik op r.o er komt hoofdmenu te staan met 4 icoontjes. Ik raak je even kwijt. Rechts onder is de powertoets. Linksonder is de menutoets. Klopt het dat je linksonder klikt ? Kun je eens kijken wat je te zien krijgt als je op de knop rechtsboven een paar maal indrukt: zijn dat de standaardschermen of zie je daar ook de opties die je in het hoofdmenu kwijt bent.
aladna Geplaatst 15 augustus 2011 Auteur Geplaatst 15 augustus 2011 Help er is nog een scherm verdwenen pfffffffffffff geen idee wat ik vandaag gedaan heb maar volgens mij niks:( Als ik bijna bij een cache ben klik ik 1 x rechtsboven en dan verschijnen daar de juiste coords. Nu dus niet maar komt er een scherm met visjes en zon. Ik ga over 2 dagen op vakantie..woont er iemand in mijn buurt die me helpen kan om de Etrex weer op de rit te krijgen?
topzoekertje Geplaatst 15 augustus 2011 Geplaatst 15 augustus 2011 Het lijkt er toch echt op dat al je menu-items (wat je icoontjes noemt) nu als hoofdpagina zijn aangemerkt. Druk maar eens een paar keer rechts boven, dan krijg je ze als het goed is allemaal te zien. Kun je dat eens proberen, dan kan ik je verder helpen.
aladna Geplaatst 15 augustus 2011 Auteur Geplaatst 15 augustus 2011 Zo ik heb er n half uur bellen opzitten en het is weer helemaal goed gekomen. Het had te maken met de paginavolgorde. Daar had ik uit zitten wissen vanmiddag en zitten verplaatsen zonder dat ik wist waar ze dan terecht kwamen. Nu dus weer terug gezet en de volgorde verplaatst zodat ik als ik de kaart open en dan r.b klik weer coordinaten krijg. Pffffffffff wat een gedoe maar hoe blij met het forum want zo leer je toch telkens weer een boel bij. Zelfs diegene die ik belde kwam tot de ontdekking dat er nog andere dingen onder de knoppen zaten hahaha Heel erg bedankt allemaal Vr groetjes Aladna
Aanbevolen berichten