Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Onze garmin heeft het op vakantie begeven. Gelukkig hebben we ook onze 'oude' explorist 400 mee, nu kunnen we toch op pad. Helaas heb ik geen idee of en hoe je kan peilen met de explorist en voor de cache (GC1WJJ9) die wij wilden doen moeten we een peiling uitvoeren... Weet iemand hoe we dat kunnen doen? Alvast bedankt!

Geplaatst

Bij de meeste Magellan modellen is dit een omslachtig proces. Je moet naar het kaartscherm gaan en dan met je joystickje je cursor op de kaart bewegen, nu zie je als het goed is de richting en het aantal meters. Als je op de juiste bestemming bent kan je met MARK een waypoint aanmaken of met GOTO er meteen naar toe navigeren.

Voor zover ik weet is het niet mogelijk een projectie te maken vanaf een andere locatie dan je huidige positie. Stel je staat bij WP4 en je moet een projectie maken vanaf WP2, dan zal je eerst terug naar dat waypoint moeten gaan, of gebruik moeten maken van andere hulpmiddelen.

• 3 weeks later...
Geplaatst

Onze garmin heeft het op vakantie begeven. Gelukkig hebben we ook onze 'oude' explorist 400 mee, nu kunnen we toch op pad. Helaas heb ik geen idee of en hoe je kan peilen met de explorist en voor de cache (GC1WJJ9) die wij wilden doen moeten we een peiling uitvoeren... Weet iemand hoe we dat kunnen doen? Alvast bedankt!

Bij mijn explorist 210 kan dat wel (sinds de laatste firmware update, al weer een paar jaar terug)

Erka

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...