Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ben nu ongeveer 3 maanden in bezit van een 62 en net terug uit Frankrijk, geen problemen ondervonden (anders dan beginners fouten en een leer curve t.o.v. het vinden van Caches). Heb wel een paar vragen, ik zal ze apart posten om het e.e.a. overdrachtelijk te maken.

Hoe maak je een Way point aan op een andere locatie dan waar je daadwerkelijk bent? Ik bedoel dit: de blauwe pijl geeft je positie aan, met de witte pijl kan je over het schermpje "wandelen". Stel dat je met de witte cursor op een berg top zet, terwijl je zelf in het dal staat, dan zou ik van die bergtop een Way point willen maken, zodat ik bijvoorbeeld een route op de Topo kaart kan uit laten zetten, en via de trip log een indicatie van de afstand enzo kan krijgen.

Als ik in zo'n geval op Mark druk, maak ik een Way point waar ik dan ben (het dal) en niet de top.

Is er een relatief simple manier om dat te doen?

Alvast bedankt!

Mvgr,

Angulon

bewerkt door Angulon
Geplaatst

Ja, dat kan.

Ga met de cursor op de kaart naar de plek die je wil markeren als waypoint.

Druk op de "enter"-knop.

Er gaat een nieuw schermpje open met de gegevens van het gekozen punt (hoogte, afstand en coördinaten van de positie)

Kies nu niet voor "Ga", maar druk op de "menu"-knop en er verschijnt de mogelijkheid "Sla op als waypoint".

Druk nogmaals op de "enter"-toets en klaar is Kees.

Greetz Bloodwoosj

Geplaatst

Ja, dat kan.

Ga met de cursor op de kaart naar de plek die je wil markeren als waypoint.

Druk op de "enter"-knop.

Er gaat een nieuw schermpje open met de gegevens van het gekozen punt (hoogte, afstand en coördinaten van de positie)

Kies nu niet voor "Ga", maar druk op de "menu"-knop en er verschijnt de mogelijkheid "Sla op als waypoint".

Druk nogmaals op de "enter"-toets en klaar is Kees.

Greetz Bloodwoosj

Geweldig! Bedankt voor de snelle en duidelijke reactie! Waarom Garmin dat nou niet op zo'n duidelijke manier kan opschrijven is mij een raadsel, ik heb zo langzamerhand het meeste over m'n Garmin geleerd via dit forum en uiteraard jou dagboek, waarvoor nogmaals dank!

Mvgr,

Angulon

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...