Oemoemenoetjes Geplaatst 8 augustus 2011 Geplaatst 8 augustus 2011 Ik bied mijn Garmin Etrex Legend HCX te koop aan. Vraagprijs 100 euro. Deze gps heb ik in januari 2011 gekocht, maar omdat ik geocachen zo leuk vind, ga ik nu al voor een nog luxer model. De gps wordt geleverd in doos, met alle originele toebehoren. Voor meer info kun je een pb sturen of zelf even googelen ! Groetjes Oemoemenoetjes
team laam Geplaatst 8 augustus 2011 Geplaatst 8 augustus 2011 hahaha bedankt, ik heb al even een pb gestuurd.
Oemoemenoetjes Geplaatst 8 augustus 2011 Auteur Geplaatst 8 augustus 2011 Als het goed is, heb je een PB terug gekregen
Chrizmo Geplaatst 8 augustus 2011 Geplaatst 8 augustus 2011 Hallo Oemoemenoetjes, Leuk dat enthousiasme voor het geocachen, wij herkennen ons daar helemaal in We cachen nu met de iPhones. Voordeel: superdeluxe groundspeak app en tuochscreen. Nadeel: Batterij vooral en ook ontvangst onder bladeren. Een "echt" device erbij zou dus wel goed zijn. Ik ben me suf aan het lezen en bellen over het juiste device. En bij alles wat ik zie denk ik, dat kost ook bijna net zoveel als dadelijk een nieuwe Garmin Etrex 20 , het apparaat waar ik eigenlijk al mijn zinnen op heb gezet. Misschien is dus tijdelijk een ander apparaat uitproberen wel een optie, in afwachting van de reviews van de nieuwe etrex serie. Heb je hem nog? En daarnaast ben ik ook wel nieuwsgierig welke van een hoger niveau je hebt uitgekozen Groetjes, ChrizMo
Oemoemenoetjes Geplaatst 8 augustus 2011 Auteur Geplaatst 8 augustus 2011 De gps is zojuist verkocht. Heel veel plezier ermee Ageeth !
Aanbevolen berichten