kdv Geplaatst 6 augustus 2011 Share Geplaatst 6 augustus 2011 Even voor de duidelijkheid: IK maakte geen grap, en vind het dan ook raar dat je mijn antwoord niet zinvol noemt. Even voor de duidelijkheid: ik heb jouw antwoord helemaal niet 'niet zinvol' genoemd. Ik heb überhaupt niet specifiek op jouw antwoord gereageerd. Ik ben niet degene die over 'grappen' begon, ik reageerde er alleen, in algemene zin, op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donvito1 Geplaatst 7 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2011 Oké. Het is duidelijk voor mij. Bedankt voor alle antwoorden en reacties. GR Donvito Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Als je nu zit te wachten op het reviewen van je cache, kijk dan zeker ook even hier, als het goed is heb je die lijst helemaal afgewerkt, zo niet, dan kan het lang duren voor je cache wordt goedgekeurd, maar krijg je netjes bericht met wat er nog mis mee is. Die lijst 'moet' je gewoon netjes afwerken, dan kan je het snelst je cache online krijgen!!! Succes groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden