Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben van plan binnenkort een Letterbox Hybrid te leggen. Helaas kan ik er niet zo goed aan uit of ik nu coördinaten én raadsels mag gebruiken. De eerste WP's moeten de mensen puur door raadsels vinden, de latere WP's zouden ze mbv de GPS moeten vinden.

Mag dit?

Geplaatst

Ja, lees het regelement er maar op na. De cache moet te vinden zijn met het invoeren van coords in de gps. Anders is het geen geocache. Dat je een of meerdere raadsels moet oplossen voordat je deze coords krijgt, is "all in THE game" dus succes!

Geplaatst

Letterboxing (brievenbusen) is een andere vorm van schatzoeken waarbij aanwijzingen je naar een verstopte doos brengen. Elke letterbox bevat een stempel die de signatuur is voor die letterbox. De meeste letterboxers hebben hun eigen persoonlijke stempel en persoonlijke logboek. Ze stempelen het hun eigen logboek met de stempel uit de letterbox en het logboek in de letterbox met hun persoonlijke stempel.

Letterbox hybrides zijn een mengeling van een geocache en een letterbox. Ze zijn voorzien van een stempel die in de box blijft en voldoen aan de richtlijnen voor traditionele caches en hebben dus ook een logboek. Ze moeten ook gerefereerd worden door lengte en breedtegraad en niet alleen door aanwijzingen. Of er ook ruilitems in de letterbox hybride zitten is aan de eigenaar / plaatser. In de meeste gevallen zijn persoonlijke stempels en persoonlijke logboeken niet nodig om letterbox hybrides te kunnen zoeken.

Zoals ik het lees is de letterbox hybride een traditional met een stempel. Maar zo ken ik er geen. Ik ken alleen hybriden met minimaal een startcoordinaat of een puzzel. Jouw aanpak zal dus slagen

Geplaatst

Zoals ik het lees is de letterbox hybride een traditional met een stempel. Maar zo ken ik er geen. Ik ken alleen hybriden met minimaal een startcoordinaat of een puzzel. Jouw aanpak zal dus slagen

Ik heb nog maar een paar letterboxes gelogd in binnen en buitenland en daar zat wel een traditional letterbox bij. Maar normaal gesproken heb je bij een letterbox een aanwijzing in woorden of tekeningen om bij de cache te komen. Bijv.. Ga bij het tweede stoplicht linksaf en dan bij de derde ... rechts...

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...