Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wie kan mij helpen?

Ik heb Mapsource top Nederland 1:25.000 en Mapsource Norway 1:50.000. Sinds een tijdje kan ik de wandelpaden niet meer zien. Ik zie wel hoogspanningsmasten, huisjes, rivieren, etc. Dus wel alle topoinfo, maar niet de paden en daar gaat het juist om.

Wie heeft dit ook meegemaakt en kan me helpen, ik word door Garmin met een kluitje in het riet gestuurd.

Alvast bedankt.

Groet Edwin

Geplaatst

Vermoedelijk heb je in Mapsource de detaillering per ongeluk naar laag of gemiddeld gezet. Zet het eens op hoogste? Heb het net even geprobeerd. Bij hoogste zie ik alle paadjes, bij gemiddeld niet.... Daar zal het probleem dus zitten! Succes!!!

Geplaatst

Ik had dat ook, bleek dat ik bij de optie beeld, de details van de gpskaart op verborgen had staan. Tja, dan zie je dus niets. Die optie kan met een cntr G in/uitgeschakeld worden. Dat had ik blijkbaar per ongeluk een keer gedaan.

Geplaatst

Het zijn drie logische mogelijkheden, die hier worden genoemd. Wat ik wel raar vind, is dat ze bij Garmin deze opties niet aan de vraagsteller noemen. Ook al zou het niet tot de definitieve oplossing leiden, het kan toch niet zo moeilijk zijn om iemand in ieder geval even op weg te helpen....

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...