TimmetjeTim Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 (bewerkt) Wat Fotogravinnetje zegt! 'r moet een mededelingen topic komen, waarin dit soort kleinigheidjes kunnen worden gemeld (zonder dat je er op kunt reageren) edit: @Twin Peaks: niet alles maar sommige dingen zoals dit kan wel vind ik hoor 5 juli 2011 bewerkt door TimmetjeTim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Voor bepaalde topic-starts zou eigenlijk een uitzondering gemaakt moeten worden, idd. Denk maar aan topics als Proeflopers in je regio, Rondje Nederland XXL, cacheslijst voor beginners etc 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Voor bepaalde topic-starts zou eigenlijk een uitzondering gemaakt moeten worden, idd. Denk maar aan topics als Proeflopers in je regio, Rondje Nederland XXL, cacheslijst voor beginners etc Mmmm...ja nu je het zegt. Dat "Proeflopers-topic" heb ik ooit gestart en hoewel langere tijd minder actief, heb ik nog niet zo lang geleden nog een aantal mutaties daarin doorgevoerd. Dat kan nu dus ook niet meer? Dan is het wel zaak, dat het Team / de Moderator e.e.a gaan bijhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 er is een woord dat te binnen schiet.... Vervlakking... Ik zie zelf moderatie als een mooi middel om je post aan te passen en te verduidelijken. Het forum is leuk door spontane reacties en soms zijn die confronterend en hard maar daar heb je moderators op een forum voor. Nu gaan mensen dan wel overwogen reacties schrijven... Ik denk niet dat dit het forum ten goede komt....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
't Hopbelletje Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Dat "Proeflopers-topic" heb ik ooit gestart en hoewel langere tijd minder actief, heb ik nog niet zo lang geleden nog een aantal mutaties daarin doorgevoerd. Dat kan nu dus ook niet meer? Dan is het wel zaak, dat het Team / de Moderator e.e.a gaan bijhouden. Die heb ik vorige week al helemaal up to date gezet met alle linken erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Heel handig die functie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Dat "Proeflopers-topic" heb ik ooit gestart en hoewel langere tijd minder actief, heb ik nog niet zo lang geleden nog een aantal mutaties daarin doorgevoerd. Dat kan nu dus ook niet meer? Dan is het wel zaak, dat het Team / de Moderator e.e.a gaan bijhouden. Die heb ik vorige week al helemaal up to date gezet met alle linken erbij TOP!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden