Spring naar bijdragen

Findstatgen En Gemeenten


Biegstra

Aanbevolen berichten

Ik draai eens poer maand de kaart Findstatgen van GSAK, meestal de nieuwste versie.

Twee vragen daarover.

 

1) Ik heb niets aan de setting veranderd en opeens wordt de kaart getoond zonder duidelijk zwarte lijnen om de provincies, op sommige plekken echter wel. Veel minder consistent. Iemand een idee hoe dit ontstaat en kan worden verholpen?

 

2) Er vinden gemeentelijke herindelingen plaats. Bijvoorbeeld per 1 januari 2011 zijn Reeuwijk en Bodegraven opgegaan in de nieuwe gemeente Bodegraven-Reeuwijk (hoe creatief deze nieuwe naam!!). De kaart van Nederlandse gemeenten laat dat goed zien: het is dus één gemeente geworden met één kleur. In de tabel gemeenten eronder staan echter nog steeds twee gemeenten, waarbij Bodegraven en Reeuwijk allebei een apart aantal gevonden caches aangeeft. Ik draai de nieuwst countrystatecounty macro voor de provincie en gemeentenamen. Hier is vast ook een goede oplossing voor bekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er is door The CEO een tijd geleden alweer een nieuwe kaart geplaatst op het GSAK forum: De laatste meen ik eind december 2010. Je moet maar even kijken. Misschien is er inmiddels nog wel weer een recentere.

 

Het heet findStatGenMapNetherlandsCounty.dat

 

Die kaart installeren en dan komt het vermoedelijk weer helemaal goed. Succes.

bewerkt door Snapernixvan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...