Gast Saffier Geplaatst 1 juli 2011 Geplaatst 1 juli 2011 (bewerkt) Hoi ik bied hierbij mijn Garmin 60 csx aan maar let wel hij heeft wat schade op het scherm gelukkig zit het aan de zijkant Zodat je er geen last van heb. Verder is hij nog gewoon (waterdicht) ;-) Vraagprijs ergens rond de tweehonderd Dus heb je intresse stuur me een pb met eventueel je bod en foto of foto's worden dan geregeld. 1 juli 2011 bewerkt door Saffier
Attila de Hunt Geplaatst 1 juli 2011 Geplaatst 1 juli 2011 Dag Saffier, Deze site werkt anders dan Marktplaats. Als je je GPS wilt verkopen moet je daarvoor een vaste prijs vragen. Loven en bieden is hier niet toegestaan
Gast Saffier Geplaatst 1 juli 2011 Geplaatst 1 juli 2011 Dag Saffier, Deze site werkt anders dan Marktplaats. Als je je GPS wilt verkopen moet je daarvoor een vaste prijs vragen. Loven en bieden is hier niet toegestaan Helemaal goed maar ik vraag ook niet te bieden maar om een bod, maar ik hem hem aan gepast
Gast Saffier Geplaatst 5 juli 2011 Geplaatst 5 juli 2011 Dit draadje mag dicht gps is verkocht. Bedankt Saffier
Aanbevolen berichten