Lizzy Geplaatst 21 juni 2011 Geplaatst 21 juni 2011 Hallo allemaal, Wij hebben een Garmin Etrex legend HCx. Daar zijn we heel blij mee maar nu gaan we op vakantie naar Canada en we willen eigenlijk hier thuis vast een aantal caches in de Garmin zetten. Nu is het wel gelukt om via Mapsource er een route in te zetten. Maar ik kan de waypoints niet terugvinden. Ook als ik Send to my GPS doe, dan zegt de computer "was succesfully send". Maar ik kan het bij de waypoints of Geocaches niet terugvinden. Ook als we los de coörniaten invoeren krijgen we niets te zien. We hebben er geen kaarten op staan. Ik kan wel caches in bijvoorbeeld Duitsland erop krijgen. Kan iemand misschien aangeven of we iets verkeerd doen? Lukt het misschien alleen als we daar zijn? Ik hoop dat er mensen zijn die ons kunnen helpen. Bedankt alvast.
pa3fus Geplaatst 21 juni 2011 Geplaatst 21 juni 2011 Wat ik gewend ben bij de 60csx is het feit dat de lijst van ingevoerde of geuploade waypoints op afstand worden gesorteerd. De dichstbijzijnde staan bovenaan. Mijn vermoeden is dan ook dat je deze nu niet te zien krijgt omdat ze simpelweg te ver weg liggen t.o.v. je huidige positie. Groeten J-W.
getzie family Geplaatst 21 juni 2011 Geplaatst 21 juni 2011 Probeer de route en de waypoints een terug te zenden van de GPS naar de comp.Dan zie je vanzelf of ze er op staan .
Lizzy Geplaatst 21 juni 2011 Auteur Geplaatst 21 juni 2011 Super idee, Getzie family. Ik heb het gedaan en het staat er inderdaad gewoon op. Dat ben ik erg blij om. Want dat betekent dat we niet persé internet nodig hebben als we daar zijn. Hartelijk dank voor het meedenken.
Wad-Seekers Geplaatst 21 juni 2011 Geplaatst 21 juni 2011 Vermoedelijk zie je nu alleen de dichtstbijzijnde. Kan je ze vinden in het geocache menu? Onderste knop links (enter knop) lang ingedrukt houden -> geocache -> klik op joystick -> enter knop -> zoek op naam -> voer naam in. Het kan ook zijn dat je waypoint geheugen vol is. Dat ziet de computer niet. De melding "was succesfully send" is niet betrouwbaar, wat dat betreft. De gps kan, dacht ik, 1000 punten meenemen. Dat is veel minder caches omdat een cache vaak meerdere punten heeft. Een parkeerplaats of punt van een multi tellen daarin ook mee.
Twentse Mug Geplaatst 21 juni 2011 Geplaatst 21 juni 2011 Mocht je toch overwegen internet te nemen dan kan ik adviseren naar een winkel van Rogers te gaan en daar een pre-paid simkaartje (met internet) te kopen. Dat is niet duur en dat heb ik zelf ook gedaan. Daarginds roamen met een Nederlands abonnement is enorm duur.
Aanbevolen berichten