Spring naar bijdragen

Geocaching Android App & Twitter


GewoonWij

Aanbevolen berichten

Sinds de laatste grote update van de Groundspeak Geocaching App voor Android worden mijn gevonden caches niet meer op Twitter weergegeven. Ik heb mijn Twitter access revoked en opnieuw toegevoegd maar dat helpt niks.

 

Iemand ideeen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sinds de laatste grote update van de Groundspeak Geocaching App voor Android worden mijn gevonden caches niet meer op Twitter weergegeven. Ik heb mijn Twitter access revoked en opnieuw toegevoegd maar dat helpt niks.

 

Iemand ideeen?

 

 

Zullen veel volgers van je niet rouwig om zijn dat ze die spam missen.

 

barny

 

 

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is mij ook al opgevallen. Geen tweets meer bij logs/fieldnotes.

 

 

Vind het trouwens een bagger update: langzame App, voor het laden van PQ's is ernstig vertraagd. Als je app 1x crashed, dan blijft ie problemen geven (had ik met versie 1.x.x. niet), moest zelfs versie 2.x verwijderen en opnieuw installeren, omdat ie niet meer wilde opstarten.

Nieuwe functionaliteiten zijn wel de moeite waard. Maar vind deze versie trager.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is wel balen, want zoals Barny al zegt, veel volgers van mij zijn er nu rouwig om dat zij niet weten welke cache ik gedaan heb. Ze moeten nu helemaal mijn profiel openen, kijken welke caches ik gedaan heb, onthouden welke van mijn logs ze al gelezen hebben, en elke nieuwe cache die ze nog niet gelezen hebben, aan klikken.

 

Gelukkig weet ik nu dat meer mensen ditzelfde probleem hebben en dat het dus blijkbaar niet aan een instelling ligt.

 

Ik hoop net als Barny, dat Groundspeak dit probleem snel oplost.

 

Off-topic: Jammer trouwens Barny dat ik je niet meer even gesproken heb op het MZLE. Je was druk in gesprek en ik wou je niet storen. Volgende keer beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...