Spring naar bijdragen

Voorkeurslijst Gsak


petra_leo

Aanbevolen berichten

We gaan binnenkort met vakantie en daar heb ik geen toegang tot internet. Dus heel netjes een pocketquerie aangemaakt van de regio en die in gsak gezet. Buiten dat heb ik ook een voorkeurslijstje gemaakt met caches die ik zeker wil gaan doen. Als ik deze ook in gsak laadt maakt hij er natuurlijk 1 lijst van. Dat vind ik prima, maar nu zou ik graag de caches die ik zo wie zo wil doen zo direct terug willen zien in gsak (ander kleurtje ofzo). Lijkt mij dat het toch mogelijk moet zijn om zoiets in te stellen ?

 

Wie kan me helpen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

We gaan binnenkort met vakantie en daar heb ik geen toegang tot internet. Dus heel netjes een pocketquerie aangemaakt van de regio en die in gsak gezet. Buiten dat heb ik ook een voorkeurslijstje gemaakt met caches die ik zeker wil gaan doen. Als ik deze ook in gsak laadt maakt hij er natuurlijk 1 lijst van. Dat vind ik prima, maar nu zou ik graag de caches die ik zo wie zo wil doen zo direct terug willen zien in gsak (ander kleurtje ofzo). Lijkt mij dat het toch mogelijk moet zijn om zoiets in te stellen ?

 

Wie kan me helpen ?

Onder het menu View - Add/Remove Columns kun je de kolom User Flag toevoegen aan je view. Als je die caches die je wilt doen vervolgens in die kolom aanvinkt, kun je met functietoets F8 in één keer een filter actief maken dat alleen je aangevinkte caches laat zien.

 

Als je in één keer alle vinkjes wilt verwijderen (na je vakantie bijvoorbeeld) kun je dat met F7 doen.

Zie ook het menu User Flags voor meer mogelijkheden met deze vinkjes.

 

Andere mogelijkheid is rechtsklik op een waypoint en dan kiezen voor Color Waypoint. Maar op gekleurde waypoints kun je niet filteren, dus is wat beperkter.

bewerkt door Hiker_R
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@skjal, heb inderdaad verschillende databases, maar hoopte het in 1 te kunnen zien.

@Hiker_R, dank je wel dat is waar ik naar op zoek was, had nu een user flag, maar wilde nog iets meer, het is zo simpel als je even weet waar te zoeken :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...