Ik probeer nu al de hele avond mijn kaarten van Frankrijk die op de computer staan in mapsource te krijgen.
Ik word er stilaan een beetje moedeloos van.
Ik doe het volgende: open het kaart"deel" bij windows verkenner en zoek daar naar het bestand "setup". Ik doorloop de opstarting via mapsource en ik krijg de volgende boodschap:
"setup has detected an existing mapsource Installation
All mapsource products share he same application environment.
Your existing mapsource installation will be modified to incorporate this product.
You may switch between products by selecting them from the product selection box on the mapsource toolbar"
Ik duw "ok", kies dan "full"
Run mapsource now.
Ik kies de kaart die ik er net heb bijgezet (deze is niet vergrendeld?). Dan wil ik een deeltje selecteren om naar mijn gps te zenden en krijg dan het volgende bericht:
Er is een probleem met de installatie van FAMILY_720
Installer FAMILY_720 opnieuw en start mapsource vervolgens opnieuw.
Couldn't open index file: C:\Garmin\FAMILY_720.product.mdx
Als ik dan ok duw, sluit mapsource onmiddellijk af
Ik heb al een keertje mapsource verwijderd, de kaarten verwijderd, vanalles geprobeerd en er lukt niks meer. grrrr
Vraag
Kannekien
Hoi,
Ik probeer nu al de hele avond mijn kaarten van Frankrijk die op de computer staan in mapsource te krijgen.
Ik word er stilaan een beetje moedeloos van.
Ik doe het volgende: open het kaart"deel" bij windows verkenner en zoek daar naar het bestand "setup". Ik doorloop de opstarting via mapsource en ik krijg de volgende boodschap:
"setup has detected an existing mapsource Installation
All mapsource products share he same application environment.
Your existing mapsource installation will be modified to incorporate this product.
You may switch between products by selecting them from the product selection box on the mapsource toolbar"
Ik duw "ok", kies dan "full"
Run mapsource now.
Ik kies de kaart die ik er net heb bijgezet (deze is niet vergrendeld?). Dan wil ik een deeltje selecteren om naar mijn gps te zenden en krijg dan het volgende bericht:
Er is een probleem met de installatie van FAMILY_720
Installer FAMILY_720 opnieuw en start mapsource vervolgens opnieuw.
Couldn't open index file: C:\Garmin\FAMILY_720.product.mdx
Als ik dan ok duw, sluit mapsource onmiddellijk af
Ik heb al een keertje mapsource verwijderd, de kaarten verwijderd, vanalles geprobeerd en er lukt niks meer. grrrr
Kan iemand mij helpen?
mvg,
Katrien
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten