Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Wij cachen nog niet zo heel lang, beginners.... Maar nu ben ik het volgende tegen gekomen, ik weet eigenlijk niet zo goed of ik dit wel mag vragen, maar toch.... :cry:

Zondag waren wij gezellig met geo vrienden en de kids naar dierenpark Amersfoort, goed zoeken of er misschien een cach in de buurt zou liggen, zou zonden zijn als we die missen... Tot onze verrassing zelfs eentje in het park!!! Leuk doen we. Alles goed gevonden, leuke wandeling en de cache kunnen loggen.

Nu het volgende: tijdens het beantwoorden van de vragen kwamen we ergens in het park... Zeggen niet waar.... :lol1: Een bordje tegen met de tekst :bonus cach. Dit bordje heeft niets met de multi cach te maken. We hebben een foto genomen om thuis op internet te zoeken. We kunnen niets vinden. Wie weet wat dit is en wat we er mee kunnen doen?

• Top! 2
Geplaatst (bewerkt)

Mmmmmm......we gaan even goed staren naar de foto

We kwamen dit bordje toevallig tegen, we weten niet bij welke cach deze hoort.

Heeft iemand anders dit bordje ook ontdekt? Er staat verder niets bij, geen nummer, opdracht, je kan het niet openmaken.... Helemaal niets

bewerkt door Geo20.10
Geplaatst

Die "bonus cache" is in elk geval geen aparte geocache, want er staat maar 1 cache op naam van ZAteam. Als ik de logs goed interpreteer was het een apart doosje waar te discoveren coins in zaten. Volgens deze log die als laatste de bonuscache vermeldt is deze momenteel leeg en vol water. Dus geen man overboord als je de bonus niet hebt gevonden.

Geplaatst

Ja... Na lang staren naar het plaatje, :eek: overleg met de vrienden waar we mee in het park waren en een goed glas wijn :beerchug: denken we nu het raadsel opgelost te hebben,de eerst volgende keer dat we in het dierenpark zijn gaan we meteen even kijken... ,!! :lol1:

Bedankt voor de hints! :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...