debendevanvier Geplaatst 24 mei 2011 Geplaatst 24 mei 2011 Ik heb een idee over een Earth Caches die op een landelijke manier kan worden volbracht Mag dat wel ? Bij wie moet ik zijn ,met extra uitleg over mijn idee ?
Malyenki Geplaatst 24 mei 2011 Geplaatst 24 mei 2011 Wat bedoel je met: "op een landelijke manier worden volbracht" En verder: hoe minder earthcaches, hoe beter
debendevanvier Geplaatst 24 mei 2011 Auteur Geplaatst 24 mei 2011 Wat bedoel je met: "op een landelijke manier worden volbracht" En verder: hoe minder earthcaches, hoe beter persies zoals ik zeg,nog sterke hij is wereldwijd te volbrengen Oke hoe heet die revier voor earthcaches??
Malyenki Geplaatst 24 mei 2011 Geplaatst 24 mei 2011 Oke hoe heet die revier voor earthcaches?? Zoek een EC op, en kijk wie em gereviewt heeft #isdatnouzomoeilijk
debendevanvier Geplaatst 24 mei 2011 Auteur Geplaatst 24 mei 2011 Oke hoe heet die revier voor earthcaches?? Zoek een EC op, en kijk wie em gereviewt heeft #isdatnouzomoeilijk twitter jij op forum goed idee
Sivota Geplaatst 24 mei 2011 Geplaatst 24 mei 2011 (bewerkt) De reviewers van het Earthcacheteam heten allemaal geoaware... (soms met een toevoeging). In Nederland, op dit moment met de toevoeging BE. Wanneer je bij het hoofdstuk submittal guidelines ( link) leest dan zie je bij nummer 4 staan: " 4. EarthCache sites can be a single site, or a multiple site." Wat dat precies betekent en of het overeenkomt met jouw plan, dat kun je misschien gewoon even navragen. De nieuwste earthcache in Nederland is drie dagen geleden gepubliceerd door deze reviewer 24 mei 2011 bewerkt door Sivota
debendevanvier Geplaatst 24 mei 2011 Auteur Geplaatst 24 mei 2011 De reviewers van het Earthcacheteam heten allemaal geoaware... (soms met een toevoeging). In Nederland, op dit moment met de toevoeging BE. Wanneer je bij het hoofdstuk submittal guidelines ( link) leest dan zie je bij nummer 4 staan: " 4. EarthCache sites can be a single site, or a multiple site." Wat dat precies betekent en of het overeenkomt met jouw plan, dat kun je misschien gewoon even navragen. De nieuwste earthcache in Nederland is drie dagen geleden gepubliceerd door deze reviewer dankje gaat plan uitgewerkt emailen
debendevanvier Geplaatst 25 mei 2011 Auteur Geplaatst 25 mei 2011 draadtje dicht,ik vertel later in andere draadje mijn missie en mijn idee
Aanbevolen berichten