nl1ede Geplaatst 1 mei 2011 Geplaatst 1 mei 2011 Hoi ik heb een vraag hoe je met mapsource je wp's kan uitlezen. Nu weet ik wel dat je het kan aanvinken in Ontvangen van apparaat, (normaal doe ik dat ook zo bij een etrex vista hcx) maar nu bij mijn nieuwe oregon 450 krijg ik wel de gelopen route te zien maar geen wp's en geocaches die ik eerder geupload had naar het toestel. Ga ik naar oziexplorer en doe daar het zelfde wp's, track, route uitlezen dan krijg ik wel alles weer op het beeld te zien, Je zou dus denken ergens moet er iets niet goed zijn in mapsource, maar waarom werkt het dan wel met een etrex vista hcx. Groeten Erik Team NL1EDE
haakmeer Geplaatst 1 mei 2011 Geplaatst 1 mei 2011 in Mapsource is het me nog niet gelukt, maar gebruik daar nu BaseCamp voor. BaseCamp is ook van Garmin en maaakt gebruik van dezelfde kaarten als Mapsource. Meestal lees ik de gps uit via Base en plaats ze dan in Mapsource voor het bewerken.
J-Thread Geplaatst 2 mei 2011 Geplaatst 2 mei 2011 Waarom het niet werkt weet ik niet, maar als je de Oregon aan de pc hangt kun je deze ook als externe schijf benaderen. Als je daarop kijkt in (uit mijn hoofd) de map Garmin/GPX dan staan daar als het goed is bestanden met een naam in de trant van Waypoints_***.gpx, waarbij op de plaats van de sterretjes een datum staat. Dat bestand kun je met Mapsource openen en daar staan dus alle aangemaakte WPs van een bepaalde datum in.
nl1ede Geplaatst 2 mei 2011 Auteur Geplaatst 2 mei 2011 Bedankt alvast voor jullie tips, Basecamp geïnstalleerd, en via mapsource ook de gps is benaderd als externe hd. ook dat werkt. Maar toch die laatse is maar behelpen. hihi basecamp is weer normaal als ik gewend was met bekijken van mijn gedane route. :thumbup:
Aanbevolen berichten