Ellino Geplaatst 28 april 2011 Geplaatst 28 april 2011 Mijn nieuwe cache "Bepaal de plaats vanaf de Praets" (GC2PWF7) in Arnhem is een Premium Member cache. Helaas is de cache niet zichtbaar op de Beta map. Ik heb eens gekeken of dat bij een andere PM cache ook het geval was. Ook "Iron man" (GC2RXX0) in Zelhem blijkt niet zichtbaar. Mijn eigen cache heb ik even van de PM status afgehaald. Dit biedt echter geen oplossing. De cache blijft onzichtbaar! Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Ellino Geplaatst 28 april 2011 Auteur Geplaatst 28 april 2011 Ik kom er net achter dat de twee bovengenoemde caches op respectievelijk 9 en 10 april online zijn gekomen. Frappant?
Fotogravinnetje Geplaatst 28 april 2011 Geplaatst 28 april 2011 PMO-caches staat idd niet op de beta-map, wel op de standaard-map. Ik denk dat de servers enige tijd nodig hebben om een PMO-cache die voor iedereen toegankelijk wordt als zodanig weer te gaan geven, dus moet je even 1 of 2 dagen geduld hebben als je wilt weten of je cache dan wel zichtbaar wordt
Team PeEr Geplaatst 28 april 2011 Geplaatst 28 april 2011 Ik zie geen enkele PM-cache op de beta map. Maar misschien komt het omdat ik net PM ben. We kijken na de update van vlg week wel of alles weer klopt, want dit is wel erg onhandig.
Fotogravinnetje Geplaatst 28 april 2011 Geplaatst 28 april 2011 Dat zei ik in de post voor je: in de beta map zul je geen enkele PMo-cache vinden om de simpele reden dat ze er niet in staan. Ik hoop dat ze er ooit in komen, maar voorlopig zul je het met personalisatie en zonder PMo-caches moeten doen, of met PMo-caches en zonder personalisatie
Waldio Geplaatst 28 april 2011 Geplaatst 28 april 2011 Maar misschien komt het omdat ik net PM ben. We kijken na de update van vlg week wel of alles weer klopt, want dit is wel erg onhandig. Dat je net PM bent heeft er niks mee te maken. Het is voor een website PM of basic en geen tussenweg. Dus hij laat ze zien of niet. De personalisatie op de gewone kaart hebben ze expres uitgezet, omdat de site anders nog trager werd. Deze komt dus weer terug als het trage punt is gevonden. De rede dat de PMo caches niet op de beta kaart staan is omdat deze kaart nog beta is. Langzamerhand komen er steeds meer functies bij.
Aanbevolen berichten