remco.1971 Geplaatst 24 februari 2002 Share Geplaatst 24 februari 2002 Ik vind nie graven voor je [b:post_uid0]precies[/b:post_uid0] weet waar je wezen moet.... als omschrijving niet goed genoeg is om er achter te komen, dan maar 10 min prikken tot je hem vind of andere keer trug komen..... Anders helpen we het imago van GC helemaal omzeep met al die afgravingen rond de caches (is misschien wat overdreven maar als je kijkt naar een aantal plekken waar de cache slecht te vinden is (death valley, etc) dan zullen jullie het met me eens zijn dat het maar goed is dat het gelders landschap niet helemaal door heeft hoe en wat het door komt dat het daar er zo uitziet.....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 73-1011035307 Geplaatst 24 februari 2002 Share Geplaatst 24 februari 2002 Er zijn toch nog ZAT andere manieren om een cache te verbergen? Graven is misschien sowieso niet echt een handige optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
remco.1971 Geplaatst 25 februari 2002 Share Geplaatst 25 februari 2002 hear hear... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mumzle Geplaatst 26 februari 2002 Share Geplaatst 26 februari 2002 Ben ik het helemaal mee eens. Doet dan ook geen afbreuk aan het imago. Mumzle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gimli Geplaatst 27 februari 2002 Share Geplaatst 27 februari 2002 :alien: wel een goede optie inderdaad :-) toch zonde als het allemaal kapot gaat daar in de natuur :-( Gimli Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden