Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ook ik zal niet schieten. Ik denk dat het goed is om een goede band te hebben met zowel GL als de reviewers in ons land. Zoals Sivota al schrijft is er een verschil tussen de verschillende documenten. Het zou mooi zijn als de opheldering van dit verschil in dit topic komt te staan.

Wat je als nieuw forumlid waarschijnlijk niet weet is het volgende.

Voor Kruimel weet ik dat hij niet op het forum reageert omdat hem dat in het verleden problemen heeft gegeven dat hij in plaats van via de reviewers note hier op het forum informatie gaf. Vaak moest hij zich dan hier op het forum verdedigen en dat ging ten koste van de waardevolle review tijd.

Kruimel zal hier zijn verhaal dus niet neerzetten, maar als je aan hem vraagt of je de cachers hier op de hoogte wilt houden dan kan het verhaal ook compleet worden.

Vandaar mijn vraag.

Geplaatst

Super dat hij in ieder geval geplaatst is!!

Zelf ben ik wel van mening dat de dingen een beetje door elkaar heen gaan lopen. En daarmee bedoel ik dat als Pietje dit zegt, Jantje dit zegt. Iedereen en alles zit geloof ik niet helemaal meer op één lijn. Nu is dat ook wel logisch aangezien er steeds meer mensen overal mee te maken krijgen, maar het zou toch fijn zijn dat je niet van het kastje naar de muur gestuurd zou worden door allerlei instanties en dat alles weer voor iedereen duidelijk zou zijn.

Maar goed, de cache is gepubliceerd!! :thumbup: tnx to Panterrob, Kruimeldief en de buren!

Geplaatst (bewerkt)

Schieten? :blink: Ik had je netjes een PB gestuurd met mijn vragen en misschien kun je ook even kijken naar de toon waarop je zelf dit topic begon en je verontwaardiging over het feit dat je niet meteen antwoord kreeg op je mail/ review note van beide reviewers.

Mea culpa - ik doelde op My angels.

Ook ik zal niet schieten.

En My Angels - je punt is ook duidelijk na je toelichting!

Intussen heeft eea toch niet zijn doel voorbij geschoten;

Tussen Geoguy, Kruimeldief en Groundspeak is afgesproken dat we logo's en links naar (niet commerciële) landschapsbeheerders mogen gaan toestaan. Dit zal in het beginsel dus inhouden dat we links (en logo's) naar Staatsbosbeheer, Natuurmonumenten, Rijkswaterstaat en de Landschappen vanaf nu dus zullen gaan toestaan.

Ook heb ik uitgebreid met Kruimeldief contact gehad, dat ik zijn vele werk zeer waardeer en dat mijn manier van eea aan te kaarten alhier, niet de schoonheidsprijs verdient, waarvoor ik mijn excuses heb aangeboden.

Hij gaf daarin te kennen dat er wel degelijk in 2006 duidelijke afspraken zijn gemaakt. Mogelijk is in de loop der jaren er toen eea zo ingeslopen, wat de hyperlinks betreft.

Wat mij betreft is dus de kou uit de lucht. Ben natuurlijk wel blij dat het ook teruggekoppeld is met groundspeak. We hebben er allemaal voordeel bij.

Groet,

Rob

bewerkt door panterrob
Geplaatst

Intussen heeft eea toch niet zijn doel voorbij geschoten;

Tussen Geoguy, Kruimeldief en Groundspeak is afgesproken dat we logo's en links naar (niet commerciële) landschapsbeheerders mogen gaan toestaan. Dit zal in het beginsel dus inhouden dat we links (en logo's) naar Staatsbosbeheer, Natuurmonumenten, Rijkswaterstaat en de Landschappen vanaf nu dus zullen gaan toestaan.

Ook heb ik uitgebreid met Kruimeldief contact gehad, dat ik zijn vele werk zeer waardeer en dat mijn manier van eea aan te kaarten alhier, niet de schoonheidsprijs verdient, waarvoor ik mijn excuses heb aangeboden.

Hij gaf daarin te kennen dat er wel degelijk in 2006 duidelijke afspraken zijn gemaakt. Mogelijk is in de loop der jaren er toen eea zo ingeslopen, wat de hyperlinks betreft.

Is dit nieuw? Ik weet niet beter of je mag altijd een linkje plaatsen naar de terreinbeheerder of een of ander logo gebruiken. Ik zie zo vaak logo's voorbij komen. Alleen een verplichting lijkt me niet de bedoeling, ik denk dat Kruimeldief daar over valt (en terecht).

Geplaatst

Niet nieuw in feite aangaande melding melding maken van een dergelijke organisatie - wat nu wel mag is de zogenaamde HYPERLINK naar zo'n organisatie toe - ik kreeg van Geldersch Landschap [bij pt.5 overeenkomst] in feite de verplichting deze bij de cache webpagina te plaatsen.

Daarvan is nu overeen gekomen dat het voortaan toegestaan is.

Groet,

Rob

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...