Marcel en Micha Geplaatst 18 maart 2011 Auteur Geplaatst 18 maart 2011 Dat "de reviewers het niet leuk vinden dat bijna geen caches meteen door het reviewen heen komen", zoals je hier wellicht in wat topics hebt gelezen, komt veelal doordat mensen vaak zaken, uit nonchalance of niet willen uitzoeken, incompleet aanleveren. Dat is wat anders dan gewoon een vraag stellen over iets wat zich voordoet en waarvoor het antwoord niet in de guidelines staat. Ja ok als je het zo zegt dan kan het eigenlijk wel ja. Ik heb die lijst die je kan afvinken echt misschien wel 10x afgelopen en alles helemaal uitgezocht. De rest was ook idd in één keer goed. De volgende keer zal ik mijn vragen idd gewoon via de revieuwnote doen. Nee, de volgende cache wordt gewoon in één keer goedgekeurd Dit is in ieder geval de link, hopelijk werkt hij wel: http://www.staatsbosbeheer.nl/Over%20Staatsbosbeheer.aspx
Cernunnos Geplaatst 18 maart 2011 Geplaatst 18 maart 2011 De link moet DEZE zijn, thx voor het aangeven!
NatuurLiefhebber Geplaatst 14 juni 2011 Geplaatst 14 juni 2011 Ik heb de kaart even bekeken en deze is aardig up to date ja dus goed te gebruiken. Mochten er mensen zijn die willen weten bij welke beheerdeenheid een gebied behoord dan kunnen je altijd een prive berichtje sturen dan zorg ik voor juiste adres + telnummer.
Aanbevolen berichten