rheeteam Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 Hoihoi, hoe zet ik een foto bij een log? We hebben een leuke travelbug gevonden en de eigenaar vraagt om foto's van de omgeving. Nu hebben we ook leuke foto's maar ik heb geen idee hoe die te plaatsen! Kan iemand mij helpen? Bedankt alvast. Groetjes Cobie van het Rheeteam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 14 maart 2011 Share Geplaatst 14 maart 2011 (bewerkt) Dag Andre, Wanneer je een logje plaatst bij een TB of geocoin kan je een foto uploaden, of als je site al in het nederlands is vertaald: afbeelding toevoegen. Staat rechtsboven nadat je een log hebt geplaatst. kijk maar eens goed. Suc6, foto's worden altijd gewaardeerd. 14 maart 2011 bewerkt door Team Professor X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rheeteam Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2011 Dag Andre, Wanneer je een logje plaatst bij een TB of geocoin kan je een foto uploaden, of als je site al in het nederlands is vertaald: afbeelding toevoegen. Staat rechtsboven nadat je een log hebt geplaatst. kijk maar eens goed. Suc6, foto's worden altijd gewaardeerd. Bedankt!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden