Team 16 Geplaatst 3 maart 2011 Geplaatst 3 maart 2011 Voordat mijn laptop crashte had ik een freeware programmaatje erop staan op routes te optimaliseren. Ik kan deze niet meer terugvinden in mijn downloads folder of in mijn favorieten en ik heb bovendien geen idee meer hoe het heette. Iemand een idee welk programmaatje dit geweest kan zijn?
roewin Geplaatst 5 maart 2011 Geplaatst 5 maart 2011 Ik weet niet welk freeware programmaatje je bedoelt, maar ik gebruik met veel plezier Roundtrip solver http://tinyurl.com/yvccot Werkt voor auto en voetganger. Succes.
Team 16 Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Geplaatst 5 maart 2011 Ik heb het programmaatje wat ik bedoel al gevonden via een ander forum. Ik bedoelde ITN converter. Ik had in mijn hoofd zitten dat het programmaaatje wat ik uit wilde proberen voor optimalisatie was maar het blijk dus voor converteren. Ik ga zeker naar de genoemde oplossing kijken, bedankt.
The CEO Geplaatst 5 maart 2011 Geplaatst 5 maart 2011 Wanneer je de route wilt optimaliseren langs een set geocaches, en je gebruik G.S.A.K., dan moet je ook eens naar dit macro kijken: CacheRoute
pahaquya Geplaatst 9 oktober 2011 Geplaatst 9 oktober 2011 the ceo, bedankt voor deze geweldige tip. Naar dit tooltje was ik al erg lang naar op zoek. het werkt erg makkelijk en goed. BEDANKT
Leandraakje Geplaatst 9 oktober 2011 Geplaatst 9 oktober 2011 Das een mooie macro! We gaan deze zeker met regelmaat gebruiken. Veel dank!
adrike Geplaatst 10 oktober 2011 Geplaatst 10 oktober 2011 Wat een geweldige macro!! Ik was niet op zoek naar dit macro maar ga hem zeker vaak gebruiken.
Aanbevolen berichten