Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik gebruik al tijden de tomtom macro voor gsak. Hierna kan ik de caches in mijn tomtom zetten. Sinds kort is er weer onderscheid tussen gewone traditionals en micro traditionals.

Het probleem wat ik heb dat nu ook weer gearchiveerde of niet actieve caches in de tomtom komen te staan, sommige zijn al heel lang niet meer actief. Dit is een tijdje goed geweest maar nu weer mis ondanks dat de vinkjes volgens mij goed staan. Mijn engels is niet zo best om dit op het gsak forum te plaatsen. Iemand een idee of oplossing?

Geplaatst

De optie micro's kun je uitschakelen bij de settings van de macro.

Het probleem met inactieve en/of gearchiveerde caches zit in je database; als daar inactieve en/of gearchiveerde caches instaan worden ze meegenomen door de macro.

Ik heb een aparte Tomtom database die ik eerst altijd leegmaak en dan weer laad met de caches die ik in Tomtom wil hebben.

Om te voorkomen dat ik er gearchiveerde caches in krijg filter ik die er eerst dmv een gpx datum check. Inactieve caches laad ik wel in Tomtom, maar die krijgen een eigen symbool mee.

Geplaatst

De optie micro's kun je uitschakelen bij de settings van de macro.

Het probleem met inactieve en/of gearchiveerde caches zit in je database; als daar inactieve en/of gearchiveerde caches instaan worden ze meegenomen door de macro.

Ik heb een aparte Tomtom database die ik eerst altijd leegmaak en dan weer laad met de caches die ik in Tomtom wil hebben.

Om te voorkomen dat ik er gearchiveerde caches in krijg filter ik die er eerst dmv een gpx datum check. Inactieve caches laad ik wel in Tomtom, maar die krijgen een eigen symbool mee.

Hoi ik had ook een filter ingeschakeld maar niet een aparte database aangemaakt. Dus ze staan nog in mijn tomtom. Kun je iets meer vertellen hoe je die laatste regel uitvoert met een eigen symbool? Desnoods in pm, maar hier is het misschien ook wel nuttig voor anderen? bvd

Geplaatst

Als je de macro "runt" kun je kiezen voor opties om eea aan te passen.

Bij het vakje "show caches as" geef ik aan "different icon for each cachetype"

Ik maak gebruik van de macro "tomtom.gsk"

In een aparte database in gsak genaamd tomtom plaats ik alle caches die ik in tomtom wil hebben en vanuit die database laat ik de macro runnen.

De macro zet de poi in een door jou te kiezen map en vanuit die map kopieër ik ze naar de kaart op tomtom.

Geplaatst

Als je de macro "runt" kun je kiezen voor opties om eea aan te passen.

Bij het vakje "show caches as" geef ik aan "different icon for each cachetype"

Ik maak gebruik van de macro "tomtom.gsk"

In een aparte database in gsak genaamd tomtom plaats ik alle caches die ik in tomtom wil hebben en vanuit die database laat ik de macro runnen.

De macro zet de poi in een door jou te kiezen map en vanuit die map kopieër ik ze naar de kaart op tomtom.

Ja oke tot zover nog te volgen en doe ik bijna hetzelfde, maar nu nog een apart icon voor gearchiveerde of disable caches hoe doe je dat?

Geplaatst

In het vak "export" kun je aangeven welke caches je als extra wilt laden, gearchiveerd zit daar niet bij, logisch lijkt me, want wat er niet is kun je ook niet zoeken.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...