martijneninge Geplaatst 7 februari 2011 Geplaatst 7 februari 2011 Hallo medecachers, Heeft iemand de boeken d3zusjes en Het mysterie van de witte wieven thuis liggen en doet er niks mee en wil ze verkopen. Ik heb er wel belang bij om de boeken over te nemen. Groeten Inge
brain and pinky Geplaatst 7 februari 2011 Geplaatst 7 februari 2011 Hoi, Wij hebben het boek D3zusjes hier liggen en je mag het zo hebben. We hebben de cache nog niet gelopen dus dan zouden we het leuk vinden om een keer af te spreken om deze cache te lopen als jullie het gelezen hebben. We hebben PB gestuurd. Groetjes B&P
Attila de Hunt Geplaatst 7 februari 2011 Geplaatst 7 februari 2011 (bewerkt) Ik wil je wel even waarschuwen Brain/Pinky: Als jij je boek wegdoet vóór je D3Z gelopen hebt, als je dat van plan bent, dan wordt dat een zeer hachelijke onderneming, die zeker niet zonder gevaar is! Wees op je hoede voor Gioman, je bent gewaarschuwd!!!! 7 februari 2011 bewerkt door Attila de Hunt
handleiding Geplaatst 7 februari 2011 Geplaatst 7 februari 2011 Sommige bibliotheken hebben het boek ook En er is nog een cache waarbij je het boek nodig hebt geloof ik
martijneninge Geplaatst 7 februari 2011 Auteur Geplaatst 7 februari 2011 (bewerkt) Sommige bibliotheken hebben het boek ook En er is nog een cache waarbij je het boek nodig hebt geloof ik Vind je mij een bibliotheek typ ??? Je moet toch wel beter weten na Waardeloos haha. Daarom wil ik dit boek graag lezen omdat er caches aan verbonden zijn . 7 februari 2011 bewerkt door martijneninge
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden