Spring naar bijdragen

Een Doorlopende Tekst In Logjes?


LeoCache

Aanbevolen berichten

Toen ik vandaag een logje schreef, waren alle in mijn tekst gebruikte 'enters' verdwenen op de cachepagina. Omdat ik dacht dat ik iets fout had gedaan (vind het namelijk niet uit zien als 1 lange tekst) keerde ik terug in de edit-mode van het logje. Dáár waren de witregels wél zichtbaar. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt en zo ja, hoe heb je dat opgelost???

 

Groet, Leo

 

[EDIT] heeft dit soms te maken met wat ik in een ander actueel draadje lees over het 'tekstloos loggen'???

bewerkt door LeoCache
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Leocache,

 

Waarom het is gebeurd kan ik je niet vertellen. Ik weet wel dat het bij mijn laatste logje ook is gebeurd. Het is wel de eerste keer dat ik logde vanaf mijn telefoon (en ja ik heb meer dan twee woorden gebruikt ;)), dus ik weet niet of het bij mij daar aan kan liggen? Maar wel vreemd in ieder geval!

 

Groetjes Micha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het elke keer als ik vanaf mijn Android log. Het maakt hierbij niet uit vanuit welke applicatie.

Als ik na het loggen met de browser naar de cachepagina ga, 'Edit Log' aanklik en zonder iets te veranderen op Submit klik staat het weer goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marcel en Micha, StefandD, dank voor jullie reacties. Jullie hebben het over loggen vanaf een telefoon, maar bij mij gebeurt het gewoon via de cache-pagina zelf. Ik gebruik Google Chrome als browser (maar dat doe ik al zolang deze bestaat) en heb dus nu ineens dit probleem. Wellicht iemand nog een idee?

 

Groet, Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...