hooningkorf Geplaatst 19 januari 2011 Geplaatst 19 januari 2011 (bewerkt) Best wie weet hoe je een kaart van je oregon kan verwijderen ? ik heb de kaart via mapsource op mijn oregon gezet maar niet compleet ik wil de niet complete kaart weer verwijderen en dan heel benelux er op zetten wie weet raad ? 19 januari 2011 bewerkt door hooningkorf
*BaJo* Geplaatst 19 januari 2011 Geplaatst 19 januari 2011 gewoon de nieuwe kaart erop zetten met dezelfde naam als de oude dan overschrijft hij de oude. of het kaart bestand op je oregon eerst een andere naam geven en dan vervolgens via mapsource de kaarten die je erbij wilt zetten naar je gps sturen. Die komen dan onder de oude naam te staan en met de andere kaarten met de andere naam heb je ook alles compleet.
MacDD Geplaatst 20 januari 2011 Geplaatst 20 januari 2011 Kun je die dingen niett op USB stand zetten en dan gewoon benaderen vanaf je computer? Zo ja, dan kieper je gewoon dat img bestand eraf. Toch?
Track_leader Geplaatst 20 januari 2011 Geplaatst 20 januari 2011 een aantal opties. sluit je oregon aan, aan je PC en ga na de "drive" waar je kaart staat en zoek naar een bestand dat gmapsupp.img heet en gooi dit weg. Dan met mapsource een nieuwe kaart of delen van een kaart naar je oregon schrijven. Je kan ook dit bestand renamen naar bv benelux en vervolgens een andere gmapsupp.img aanmaken met de kaart naar keuze John
hooningkorf Geplaatst 20 januari 2011 Auteur Geplaatst 20 januari 2011 (bewerkt) ik heb het bestand gmapsupp.img van de carmin afgehaald maar ik kan via systeem/kaarten/beheer deze kaart nog steeds aan/uit zetten het heeft natuurlijk geen zin om deze aan te zetten gezien de kaart is verwijderd kan deze opties ook worden verwijderd ? op de oregon 450 T zit reeds kaarten geinstalleerd welke zijn dat op de "drive" m.a.w wat zijn de namen van deze kaarten en kan je deze veilig stellen op de pc ? 20 januari 2011 bewerkt door hooningkorf
Team Gelaen Geplaatst 20 januari 2011 Geplaatst 20 januari 2011 In de Garmin directory (map) op zowel het apparaat en de sd-kaart staan (kunnen staan) verschillende bestanden die eindigen op .img. Dit zijn de kaartbestanden. Let wel op dat je zo ook de voorgeinstalleerde kaarten kunt verwijderen. Deze zet je niet zomaar terug!!! Jan
Aanbevolen berichten