Spring naar bijdragen

Inschrijven??


KokkieLimbo

Aanbevolen berichten

Ik heb me ingeschreven voor geocache.nl

Kan alleen op geocaching.com

Wil ik, terwijl ik ingelogd ben e.e.a. bekijken, moet ik eerst weer inloggen voor dit forum, kan ik niet eens zoeken op cache in mijn woonplaats.

Ik wordt er tureluurs van.

Als beginnende geocacher begint de moed me aardig in de schoenen te zakken en ik drijf naar afhaken van dit soort zaken.

Dit is niet echt bevorderlijk voor aspiranten.

 

Bij contact ons op de site van geocaching.nl wordt ik naar een contact site in Amerika gezonden, maar dat wil ik niet.

Kan deze stoelen dans echt niet anders?

 

Ik heb me geregistreerd maar kan niet eens een begin maken.

Ohja, ik krijg koppijn van al die blauwe groene bolletjes die een cache dienen voor te stellen.

 

Och, ik zou nog een activatiecode of zoiets te moeten hebben, maar dan blijkt mijn Nickname niet te bestaan.

 

wie helpt me uit deze wirwar van vervelende zaken waar ik blijkbaar door moet worstelen om ogenschijnlijk [nog] niet te krijgen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kijk even rustig op dit forum rond en je zult het verschil tussen geocaching.com en geocaching.nl zien.

 

Via de startpagina van geocaching.com kun je zoeken op je woonplaats. En op diverse plekken op het web, zowel op deze site als bij anderen, kun je diverse tools vinden om te zoeken.

 

De contact ons link brengt je bij het ticket systeem van geocaching.nl en daar kun je ook vragen stellen over dit soort zaken als je de informatie niet op het forum kunt vinden.

 

Voor welke site wil je die activatie code hebben, voor gc.nl of gc.com?

 

En dat met die blauwe en groene bolletjes neem ik maar niet zo serieus. Ga eerst maar eens een paar caches zoeken en dan zul je zien dat die bolletjes best meevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op onze site staat alles netjes uitgelegd.

Het is een lap tekst, maar volgens ons wel duidelijk:

De uitleg kan je hier vinden.

Loop het menu met de vraagtekens van boven naar beneden door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...