Garmindude Geplaatst 31 december 2010 Geplaatst 31 december 2010 Hoi Weten jullie hoe ik kan goechacen met de gpsmaps 62? ik kan het niet vinden en hoe doe ik een cache op me gpsmap 62 via de pc ofzo Groetjes Robert
Phoenix-night Geplaatst 31 december 2010 Geplaatst 31 december 2010 http://lmgtfy.com/?q=geocachen+gpsmap62 PN
Team Firefox Geplaatst 31 december 2010 Geplaatst 31 december 2010 RTFM http://www.garmin.nl/support/handleidingen
Garmindude Geplaatst 31 december 2010 Auteur Geplaatst 31 december 2010 dankje dit was erg duidelijk voor mij
Waldio Geplaatst 1 januari 2011 Geplaatst 1 januari 2011 Tja, ik weet niet of je wel van cachen met ... kan spreken. Het is gewoon een kwestie van de coördinaten die bovenaan de pagina staan (bij een traditionele cache) in je gps zetten en die gaan zoeken. Dan is het een kwestie van heel goed zoeken en de cache vinden. Vervolgens loggen en je hebt een cache gevonden.
patje Geplaatst 1 januari 2011 Geplaatst 1 januari 2011 Het is gewoon een kwestie van de coördinaten die bovenaan de pagina staan (bij een traditionele cache) in je gps zetten en die gaan zoeken. Dan is het een kwestie van heel goed zoeken en de cache vinden. Vervolgens loggen en je hebt een cache gevonden. Ehhhhh is dat niet sinds het begin al de bedoeling van het cachen? Dat iedereen tegenwoordig maar alles snel wel vinden en wil dat de cache al duidelijk zichtbaar is, komt de hobby niet ten goede. Dus voor 2011 een mooi motto: geniet en neem de tijd voor cachen. Dus gewoon back-to-basic!!
DanPan Geplaatst 1 januari 2011 Geplaatst 1 januari 2011 (bewerkt) ik kan het niet vinden en hoe doe ik een cache op me gpsmap 62 via de pc ofzo sluit je GPS aan je PC ga naar de cachepagina van de cache die je wilt gaan zoeken druk op "Send to My GPS" bovenaan de pagina(indien de Garmin Communicator Plugin niet gevonden wordt, zal hij eerst vragen om die te installeren) Looking for connected devices...Devices: kies GPSMAP 62s (Unit ID xxxxxxxxxx) druk op Write Processing data to write...Geocache GCxxxxx.gpx saved successfully verwijder, op een veilige manier!, je GPS van je PC start je GPS op ga naar "Main Menu" > "Geocaches" > en kies de cache die je net hebt ingeladen > Enter > GO ter info: wanneer je Premium Member bent, kan je de volledige cache beschrijving, hints, logs raadplegen (ga naar "Main Menu" > "Geocaches") 1 januari 2011 bewerkt door DanPan
*BaJo* Geplaatst 1 januari 2011 Geplaatst 1 januari 2011 heb een kortere versie als hierboven. 1. tik het coordinaat van de cache in bij waypoints in je gps 2. selecteer vervolgens het net aangemaakte wp in je gps 3. loop achter het pijltje aan en vind de cache in de buurt van het nulpunt! succes
Ringeling Geplaatst 1 januari 2011 Geplaatst 1 januari 2011 Of plaats een oproep via het forum in de rubriek Samen op stap. Mogelijk is er iemand die ook een gpsmap 62 heeft waar je eens mee op pad kunt, want soms werkt leren in de praktijk het snelst / prettigst.
Garmindude Geplaatst 4 januari 2011 Auteur Geplaatst 4 januari 2011 (bewerkt) jongens het is me nu erg duidelijk allemaal vooral de antwoord van Danpan ik heb vandaag ff me gpsmaps 62 uitgetest werkt goed. ik ga binnenkort maar ff kijke nemen bij topic samen op stap 4 januari 2011 bewerkt door Garmindude
Aanbevolen berichten