giant74 Geplaatst 29 november 2010 Geplaatst 29 november 2010 Al enige tijd ben ik bezig een Mac geocaching programma te maken. Zoiets als GSAK, maar dan veel simpeler uiteraard. Het programma zal voorlopig niet kunnen 'praten' met GPS devices, maar vooral gericht zijn op het importeren, organiseren, bekijken en beoordelen van caches door middel van gpx pocketqueryfiles. Ook de export van de geselecteerde caches is in gpx-formaat. Garmin Oregon bezitters kunnen deze direct op de GPS zetten, anderen zullen wellicht GPS-babel daarvoor nodig hebben. Inmiddels draait de basis van het programma naar mijn idee goed. Ik zoek enkele vrijwilligers om te peilen of hier behoefte aan is en uiteraard om de foutjes (en/of vouten) eruit te halen. Ik denk aan ca. 10 tot 15 geocachers. Heb je interesse, mail dan naar iCaching@gmail.com
giant74 Geplaatst 4 april 2011 Auteur Geplaatst 4 april 2011 Al enige tijd ben ik bezig een Mac geocaching programma te maken. Zoiets als GSAK, maar dan veel simpeler uiteraard. Het programma zal voorlopig niet kunnen 'praten' met GPS devices, maar vooral gericht zijn op het importeren, organiseren, bekijken en beoordelen van caches door middel van gpx pocketqueryfiles. Ook de export van de geselecteerde caches is in gpx-formaat. Garmin Oregon bezitters kunnen deze direct op de GPS zetten, anderen zullen wellicht GPS-babel daarvoor nodig hebben. inmiddels is versie 1.1 van het programma verkrijgbaar in de Mac App Store.
goudmus Geplaatst 21 november 2011 Geplaatst 21 november 2011 Ik zie dat er in de app store dit programma moet zijn, maar ik kan het helaas niet vinden, is het misschien er uitgehaald of zoek ik niet goed. Ik wil het graag proberen.
Bunbury Junior Geplaatst 21 november 2011 Geplaatst 21 november 2011 Ik zie hem wel, maar ik zie daarbij ook een verontrustende review: door TvKNvdV - Versie 2.7 - 01-Nov-2011 Moet zeker verder ontwikkeld worden. Applicatie reageert niet meer. Loopt vast. Zelfs herstart van systeem nodig. Afsluiten via Foreceer stop werkt niet. Systeem: Lion 1.7.2. Zonde van het geld. In hoeverre is het stabiel en werkt het 'praten' met GPS receivers nu wel? €12,00 is best veel als het niet werkt...
giant74 Geplaatst 11 mei 2012 Auteur Geplaatst 11 mei 2012 In hoeverre is het stabiel en werkt het 'praten' met GPS receivers nu wel? €12,00 is best veel als het niet werkt... Jammer genoeg heeft deze TvKNvdV geen contact gezocht, zodat we konden uitzoeken wat er aan de hand is. Zijn reviews komen niet overeen met de reacties die ik (op een enkele uitzondering na) van anderen krijg. Alle GPSsers die door GPSBabel worden ondersteund, worden ook door iCaching ondersteund (alleen de USB-devices). Verder worden alle moderne GPX-compatible devices ondersteund, omdat de export van deze bestanden gelijk is aan de pocketqueries van Geocaching.com. Hopelijk stelt dit je gerust...
Aanbevolen berichten