Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Sinds vanmmorgen zie ik geen / ontvang ik geen meldingen van FOUNDS, NOT FOUNDS etc. geplaatst tijdens het loggen op de geocache.com site.

Normaliter moet deze uutomatiche worden gegenereerd naar je opgegeven account??

Wie heeft er nog meer last van??

Grtz TonGpsMap60cx

Geplaatst (bewerkt)

Sinds vanmmorgen zie ik geen / ontvang ik geen meldingen van FOUNDS, NOT FOUNDS etc. geplaatst tijdens het loggen op de geocache.com site.

Da's een goed bericht voor alle niet zo eerlijke puntenjagers... SNEL SNEL SNEL... Grijp je kans! De leggers hebben het nu ff niet in de gaten! :lol: :lol: :lol:

Groet, Leo

bewerkt door LeoCache
Geplaatst

Die snap ik niet ..

Och... gewoon een geintje! Ik lees regelmatig de draadjes op het forum waarbij cachers een log geplaatst hebben op GC.com zonder óóit in de buurt van betreffende cache geweest te zijn. Dit draadje vond ik daar dus aardig bij aansluiten... :D

Groet, Leo

Geplaatst

]Och... gewoon een geintje! Ik lees regelmatig de draadjes op het forum waarbij cachers een log geplaatst hebben op GC.com zonder óóit in de buurt van betreffende cache geweest te zijn. Dit draadje vond ik daar dus aardig bij aansluiten... :D

Groet, Leo

Net 8700 caches gelogd, maar gc.com kwam er achter en fixen nu dat gat en het probleem met de notificatie, was ik bijna nummer 2 met 10000 caches in nederland..... hmmmm :) LOL

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...