bovenmeester Geplaatst 4 november 2010 Geplaatst 4 november 2010 Ik ben voor het eerst keer begonnen met ceocaching,maar ik liep al snel vast.ik moest omrekenen N 52.41.((3xB)-A)1 hierbij =A2 en B=2. ik kwam uit op N 52.41.41 maar kom dan een cijfer te kort .Wat doe ik fout?
*BaJo* Geplaatst 4 november 2010 Geplaatst 4 november 2010 in de meeste gevallen moet er dan een nul voor dus: N 52.41.041 Of je hebt een verkeerde waarde voor a en of b
fietspomp Geplaatst 4 november 2010 Geplaatst 4 november 2010 In dit geval waarschijnlijk het laatste. Als ik de cachebeschrijving bekijk lijkt B niet correct. Bijvoorbeeld met B=2 wordt B:4 lastig.
Waldio Geplaatst 4 november 2010 Geplaatst 4 november 2010 Hier mogen geen oplossingen zijn, als je ergens niet uitkomt kan je altijd de cachelegger mailen!
Lepman Geplaatst 5 november 2010 Geplaatst 5 november 2010 @waldio, weet jij over welke cache het gaat?
superboppe Geplaatst 5 november 2010 Geplaatst 5 november 2010 @waldio, weet jij over welke cache het gaat? Dat weet ik niet, maar Google weet het wel!
Track_leader Geplaatst 6 november 2010 Geplaatst 6 november 2010 Ik ben voor het eerst keer begonnen met ceocaching,maar ik liep al snel vast.ik moest omrekenen N 52.41.((3xB)-A)1 hierbij =A2 en B=2. ik kwam uit op N 52.41.41 maar kom dan een cijfer te kort .Wat doe ik fout? Weet je zeker dat b 2 is, en geen 4 of zo. Als er een nul voor had moeten staan dan had die vast wel in de beschrijving gestaan, Maar het is beter deze vragen aan de cacheplaatser te stellen dan hier in het forum, er zijn natuurlijk wel mensen die weten over welke cache het gaat maar het is "not done" om hier coördinaten te plaatsen Maar je bent redelijk nieuwe hier en kon je ook niet weten Veel plezier met geocachen en welkom bij deze leuke hobby
silkwood Geplaatst 6 november 2010 Geplaatst 6 november 2010 Hoewel het over een specifieke cache gaat heeft Bovenmeester de vraag algemeen gesteld, zodat die niet direct tot een specifieke cache herleidbaar is. Daarmee blijft die m.i. keurig binnen de gestelde kaders. Zoals velen, heb ik hem ook willen helpen en heb via een PB naar de cachenaam gevraagd en hem vervolgens geadviseerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden