Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik krijg de statistiek van mijn gevonden caches niet naar mijn profiel gecopieerd. Als ik de kleurrijke statiestiek copieer en plak zie ik bij mijn profiel alleen maar de gegevens in tekst.

Wat doe ik fout? Wie kan mij helpen.

José

Geplaatst (bewerkt)

Het makkelijkst is de macro GenUploadStats gebruiken.

Anders ga je naar je Profiel-pagina op .com, kies je Edit your Profile. Haal alles weg en kies voor Plakken (moet je wel eerst even de FindStatGen macro uitgevoerd hebben om de gegevens in je klembord te zetten).

bewerkt door StefandD
Geplaatst

Helaas nog niet gelukt. Inmiddels heb ik zoveel uitgeprobeerd en mogelijk gewijzigd dat ik er helemaal niet meer uitkom. Daarom twee andere vragen:

Bestaat er een simpele duidelijke nederlandse handleiding voor dummies over dit onderwerp?

Wie, in de buurt van Odoorn(Dr.), kan en wil mij op lokatie helpen met de statistieken.

Ik heb onlangs aan een GSAK macro cursus deelgenomen, dacht alles redelijk te snappen, maar de praktijk is anders.

Geplaatst

Zoals ik het hier boven zei zou moeten werken. Wat ik misschien onduidelijk heb gehouden is dat je de broncode moet plakken en NIET de pagina die je te zien krijgt kopiëren/plakken. Die broncode wordt automatisch naar je klembord gezet nadat je de FindStatGen macro hebt uitgevoerd. Je hoeft dus niets zelf te kopiëren, alleen maar plakken.

(of je gebruikt GenUploadStats maar ook dat had ik al vermeld)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...