guidoli Geplaatst 20 oktober 2010 Geplaatst 20 oktober 2010 Ik heb problemen om via Mapsource op de PC, bestanden door te sturen naar mijn Garmin Vista Hcx met 2GB micro SD card. Ik krijg bij het verzenden naar altijd de foutmelding : "De bronlaadcache bevat geen geladen MUI-item". Mijn sturingprogramma is Windows Vista Home Premium. Ik ben in bezit van de kaarten "City Navigator 2011", "Topo Belux fietskaart", en de "Topo Benelux" kaart van Garmin. Graag hulp hierover aub. guido
thex Geplaatst 20 oktober 2010 Geplaatst 20 oktober 2010 Ik neem aan ordentelijk kabeltje, driver geinstalleerd, direct plaatsen via mapsource/garmin protocol op de sd (het menuutje met de selectieboxen kaart, waypoint, route, etc), en niet via de optie "direct plaatsen op de sd" ? 64 bits Vista kent een eigen driver voor garmin. Iig nodig voor het garmin native protocol. Sommige virtuele pc's kunnen niet goed tegen de specifieke garmin usb. Er is ook een checker welke controleert of de pc de garmin ziet ? Die al eens geprobeert ? Je kunt je Garmin mounten als een diskdevice (menuutje op je garmin). Mapsource herkent dan de ingebouwde SD kaart, dan wel: er zijn progjes (ik dacht securedisk) om een sd kaart te simuleren. Je kunt dan van de sd kaart gesimuleerd naar de werkelijke sd kaart overkopieren. Mapsource herkent de gesimuleerde sd kaart.
Aanbevolen berichten