Spring naar bijdragen

Instellingen


TROL3007

Aanbevolen berichten

Beste geocachers,

 

de laatste tijd begint mijn PC heel traag te worden, hij zal dus een groot onderhoud nodig hebben.

Helaas kan ik dit zelf niet uitvoeren en zal hem dus bij een lokale PC boer binnen geven worden.

Maar mijn instellingen van GSAK zoals filters, export instellingen en nog vele andere intellingen hoe kan ik deze behouden, zodat als ik mijn PC terug heb niet alle instellingen handmatig terug moet ingeven.

Of wat/hoe doen jullie als je PC wat trager wordt.

 

groetjes

TROL3007

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik doe het zelf met een back-up programma. Toen hij goed liep een image gemaakt. Daarna backups. Soms zet ik het image terug, en daarna de bestanden via de backup. Je moet dan wel sommige programma's opnieuw installeren. Is een tijdrovend klusje maar wel te doen. Je zou je "pcboer" ook kunnen vragen om de insellingen te backuppen en terug te zetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar mijn instellingen van GSAK zoals filters, export instellingen en nog vele andere intellingen hoe kan ik deze behouden, zodat als ik mijn PC terug heb niet alle instellingen handmatig terug moet ingeven.

 

 

Gebruik de GSAK back faciliteit, schrijft de data , inclusief settings en wat al niet meer naar een zip file. als je PC het weer doet of GSAK is opnieuw geïnstalleerd dan voer je weer een restore uit.

 

Werkt perfect

 

Backup allows you to save databases and settings. This feature allows you to take manual backups of GSAK. You can then use these backups for system restore, or swapping information between computers and other GSAK users. This is a good way to transfer data and settings between your desktop and your laptop. GSAK backups are a collection of files in the standard zip archive format. Also note that GSAK can be configured to do automatic backups of your data and settings.Use the restore option to restore a GSAK backup.

 

Click on any section for more information.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...