Spring naar bijdragen

Gsak Traag Met 'Last Four Logs'


de Zaaiers

Aanbevolen berichten

ik vraag me af of iemand dit herkent: GSAK is bij mij vele malen trager als ik de kolom 'last four logs' laat weergeven in 't grid. Je ziet dan de verschillende wp's stuk voor stuk in 't beeld verschijnen. Voordat de 1e pagina in beeld staat ben ik seconden verder.

Als de kolom 'buiten beeld' is (maar dus niet uitgevinkt), dan gaat 't prima, maar zodra ik dan naar rechts beweeg (ik heb de last four logs kolom helemaal rechts in 't grid staan), zie ik dat die kolom weer regel voor regel gevuld wordt.

 

Ik heb virusscanners e.d. al uitgehad, zonder resultaat. en als ik die kolom helemaal niet weergeef, merk ik nog een kleine traagheid bij de 1e kolom, die gebruikt wordt om de status van het wp weer te geven. Maar die traagheid is stukken minder dan de last four logs kolom.

 

Iemand enig idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik kan geen noemenswaardig verschil in snelheid zien bij het tonen van de 'last four logs'.

Heb je al een Repair/Defrag van de database geprobeerd?

 

Wat misschien ook helpt is het verwijderen van oude logs uit GSAK. Zelf heb ik er een gewoonte van gemaakt om eens in de zoveel tijd alle logs boven de 7 stuks te verwijderen van de caches die we nog niet hebben gevonden.

Van de caches die we al wel hebben gedaan alles boven de 3 logs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...