DeNillus Geplaatst 28 september 2010 Geplaatst 28 september 2010 Goedendag, Kan iemand mij vertellen hoe ik Gmail en GSAK in kan stellen zodat zodra de PQ`s geladen zijn uit de mail, de mail verwijderd wordt bij Gmail ? Alvast bedankt Gr Niels
Phoenix-night Geplaatst 28 september 2010 Geplaatst 28 september 2010 Bij Get Mail: ongeveer in het midden: After matching download: delete aanvinken, ipv leave on server. PN
DeNillus Geplaatst 28 september 2010 Auteur Geplaatst 28 september 2010 Bij Get Mail: ongeveer in het midden: After matching download: delete aanvinken, ipv leave on server. PN Bedankt, maar dat heb ik gedaan, echter doet die dat niet... Tevens ook bij Gmail de optie aangezet na het downloaden via POP3 de mail te verwijderen.. Maar geen resultaat
GoudHaartje Geplaatst 29 september 2010 Geplaatst 29 september 2010 Get mail herkent bij gmail wel welke mailtjes je al hebt gebruikt, en zal dus alleen van nieuwe mailtjes de bijlagen gebruiken, maar ze worden bij Gmail niet verwijderd. Dat gebeurd in verloop van tijd zelf door Gmail geloof ik. Ik heb ook al alles geprobeerd, maar nix werkt.
Zompies Geplaatst 29 september 2010 Geplaatst 29 september 2010 Bij Get Mail: ongeveer in het midden: After matching download: delete aanvinken, ipv leave on server. PN Bedankt, maar dat heb ik gedaan, echter doet die dat niet... Tevens ook bij Gmail de optie aangezet na het downloaden via POP3 de mail te verwijderen.. Maar geen resultaat Bij Gmail instellingen "doorsturen en POP/IMAP" Tabblad "Downloaden via POP " punt 2 Wanneer berichten worden geopend met POP GMAIL KOPIE VERWIJDEREN kiezen Succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden