Ervani Geplaatst 24 september 2010 Geplaatst 24 september 2010 Een iPhone app die voor geocachers leuk kan zijn. Bedoeld voor mijn vakgebied maar ook voor jullie bruikbaar http://www.panascout.com
Ringeling Geplaatst 24 september 2010 Geplaatst 24 september 2010 (bewerkt) Begrijp ik het goed dat je er panaromafilmpjes mee kunt maken? Is de app. geschikt voor de 3Gs of alleen voor de iPhone 4? Edit: oeps, kost € 7,99 Tja, dan gaat het over.... 24 september 2010 bewerkt door Ringeling
Ervani Geplaatst 24 september 2010 Auteur Geplaatst 24 september 2010 (bewerkt) De app doet verschillende dingen... - neemt het GPS coordinaat zichtbaar me in beeld - neemt de blikrichting mee in de foto (heading) - Plaatste een marker op google maps inclusief de foto - vermeld tijd en datum in beeld kortom heel handig om mee te loggen etc etc. 24 september 2010 bewerkt door Ervani
Geo-Hoppers Geplaatst 26 september 2010 Geplaatst 26 september 2010 Voor diegene die het willen weten. Te gebruiken vanaf OS 3.1.3 !
Vasc0 Geplaatst 28 september 2010 Geplaatst 28 september 2010 Ik ben sinds gisteren de trote eigenaar van een Iphone 4. Zijn er nog meer leuke en/of handige App's die Geocaching gerelateerd zijn of daarvoor te gebruiken zijn?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden