Spring naar bijdragen

Poi Invoeren In Iphone


TAXA

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen? Ik heb met GSAK een TomTom poi-file gemaakt (OV2 bestandje), dat nu op mij pc staat. Maar nu loop ik vast, want hoe krijg ik dit poi-file op mijn Iphone 3GS geplaatst ???

Uiteraard staat op mijn Iphone de nieuwste TomTom navigatie met "Nuttige Plaatsen" (dus POI-tjes) en die wil ik graag uitbreiden met Nuttige Cacheplaatsen !!!

Al vast bedankt

 

TAXA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

bij de tomtom moeten ze gewoon in de hoofdmap waar ook de kaartdata staan. (heet afhankelijk van welke kaarten je heb bijvoorbeeld: Benelux of western europa.

 

Gewoon het bestandje samen met het icoontje in die map en het zou moeten werken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kwam de volgende beschrijving tegen. Niet zelf uitgeprobeerd. Maar wellicht wel de oplossing ? Kijk hier maar eens [ url =http://www.tomtomforums.com/tomtom-iphone-navigator/18780-how-add-custom-voices-pois-iphone-without-jailbreaking.html ]KLIK[ / url ]

Ik hoor graag als het gelukt is. Maak wel eerst een backup !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kwam de volgende beschrijving tegen. Niet zelf uitgeprobeerd. Maar wellicht wel de oplossing ? Kijk hier maar eens KLIK

Ik hoor graag als het gelukt is. Maak wel eerst een backup !!!

Ondanks dat de titel anders doet vermoeden, lijkt het erop als je de commentaren in dat artikel leest, dat de Iphone wel een Jailbreak moet hebben :blush:

bewerkt door Geo-Hoppers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...